اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 92

استعدادیابی اولویت برنامه‌های هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری است

رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری گفت: استعدادیابی جوانان اولویت اصلی هیئت کشتی استان در سال‌جاری است.

استعدادیابی اولویت برنامه‌های هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسعود سوردی پیش از ظهر امروز در مراسم آغازین مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور در شهرکرد اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی در چهارمحال و بختیاری هم برای مردم ورزش دوست استان و هم برای هیئت‌های ورزشی بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند پیشرفت‌های خوبی را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جمعی از پیشکسوتان ورزش کشتی استان نیز از این مسابقات استقبال خوبی کرده‌اند گفت: امیدواریم در آینده شاهد پیشرفت کشتی گیران و ورزشکاران استان در مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی باشیم.

سوردی با اشاره به اینکه حضور پرشور جوانان استان در کنار برنامه‌های ورزشی در یک مقطع خاص اتفاق نمی‌افتد، خاطرنشان کرد: جوانان چهارمحال و بختیاری حتی کسانی که در هنرستان‌ها و مراکز دانشگاهی در رشته تربیت بدنی فعالیت می‌کنند دانش ورزشی دارند، اما هنوز نگاهشان ورزشی نشده است.

رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد:  این وظیفه ما مسئولان است که باید تمام امکانات ورزشی را برای جوانان محیا کنیم، باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که جوانان استان به سمت ورزش بیایند.

وی با اشاره به حضور پر شور ورزشکاران دیگر استان‌های کشور در این مسابقات، گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی کشور کشتی گیران اغلب استان‌های کشور به جز استان‌های هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، آذربایجان غربی و شرقی، بوشهر، همدان و زنجان  به دلیل نداشتن سهمیه در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در رده سنی جوانان از امروز پنجم اردیبهشت ماه در شهرکرد آغاز شد.

انتهای پیام/68008/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول