اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌‌الاسلام ملک‌حسینی:

توطئه‌های دشمن برای مأیوس کردن مردم بی‌نتیجه خواهد بود

حجت‌الاسلام ملک حسینی به اشاره به توطئه‌های متعدد دشمن در طول 33 سال گذشته تصریح کرد: شکست توطئه‌های دشمن بر علیه ملت ایران قطعی خواهد بود.

توطئه‌های دشمن برای مأیوس کردن مردم بی‌نتیجه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید شرف الدین ملک حسینی ظهر امروز در جشن بزرگ میلاد امام علی (ع)  در مسجد توحید دهدشت با اشاره به پاره‌ای از خصوصیات امام علی (ع) اظهار داشت: زندگی پر از نور و معنویت امام علی (ع) همواره منشأ خیر و برکت برای انسانیت بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امامان معصوم ما بهترین راهنمایان زندگی برای بشریت بوده‌اند و هیچ افتخاری برای شیعه از این بهتر وجود ندارد که پیرو چنین انسان‌های بزرگی هستند.

ملک حسینی خاطرنشان کرد: نقش ما در همه حال تبعیت کردن از راه و روش امامان است و بدون شک سعادت واقعی در گرو پیروی از امامان شیعه است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با بیان این مطلب که دشمنان اهل بیت در خیلی از مواقع اهل بیت را بیشتر از دوستان اهل بیت می‌شناختند ابراز داشت: چیزی که باعث می شد از امامان و اهل بیت فاصله بگیرند کینه و کفر و عنادی بود که در وجود آنها ریشه دوانده بود و نمی‌گذاشت واقعیت را ببینند.

ملک حسینی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت پیروی از راه روش اهل بیت و ولایت فقیه به دست آمد اذعان داشت: مردم ما اسلام را خواستند و برای دست یافتن به آن در کنار علما و به تبعیت از رهبری امام خمینی به آرزوی دیرینه خود دست یافتند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: چیزی که در حال حاضر بیش از هر چیز دیگر حائز اهمیت است حفظ انقلاب و سپردن آن به دست صاحب اصلی آن امام زمان است و این امر جز با پیروی از ولایت محقق نمی‌شود.

حجت‌الاسلام ملک حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات عنوان کرد: حضور پرشور در انتخابات و تلاش برای افزایش وفاق ملی باید مد نظر تمام کاندیداها و طرفداران آنها باشد.

وی تاکید کرد: تمام کسانی که از فیلتر شورای محترم نگهبان رد شده‌اند مورد احترام هستند ولی مردم باید از میان آنها کسی را انتخاب کنند که به مبانی انقلاب و ولایت نزدیک‌تر باشد.

حجت‌الاسلام ملک حسینی با اشاره به اینکه در ایام منتهی به انتخابات باید هیچ بهانه‌ای به دست دشمنان ندهیم اذعان داشت: همه باید گوش به فرمان رهبر باشیم و سخنان رهبر فصل‌الخطاب باشد.

وی توطئه دشمنان برای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات را بی‌نتیجه خواند و عنوان کرد: ملت سلحشور ایران امتحان‌های بزرگ‌تر از این را با اقتدار پشت سر گذاشته است و بدون شک در ادامه مسیر با تبعیت از ولایت پیروزمندانه به پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/82008/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول