اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح:

باید حول پرچم ولایت، وحدت داشته باشیم/ ایران اسلامی پرچمدار نهضت پیامبر اعظم است

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در پرتو پرچم مقدس ولایت باید تلاش کنیم تا وحدت خود را حفظ کنیم و در راه شهدا، امام و ولی فقیه کمر استقامت ببندیم.

باید حول پرچم ولایت، وحدت داشته باشیم/ ایران اسلامی پرچمدار نهضت پیامبر اعظم است

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، مصطفی ایزدی صبح امروز در مراسم سالگرد شهدای فتح خرمشهر در قطعه شهدای بهشت‌ رضای مشهد اظهار کرد: در فتح خرمشهر وقایع شگفت‌انگیزی رخ داده است که مصداق آن را در دوران پیغمبر دیده‌ایم.

وی افزود: در جنگ بدر پیغمبر با 313 تن از یارانش به جنگ با کفار رفت، در همین جنگ با اینکه عده‌ای مسلمین بسیار کمتر از کفار بود اسلام و سربازان اسلام شگفتی آفریدند و پیروز شدند.

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: در جنگ خندق گرسنگی بر سربازان اسلام چیره گشته بود و آنها از فرط گرسنگی سنگ بر شکم‌هایشان بسته بودند؛ مدینه در معرض سقوط بود اما صحنه‌هایی به همت علی (ع) و سربازان اسلام به وجود آمد که منجر به پیروزی اسلام شد.

ایزدی با اشاره به سخنان امام راحل تصریح کرد: در انقلاب اسلامی خون بر شمشیر پیروز شده است، انقلاب اسلامی ما به گفته امام خمینی مقدمه انفجارات عظیم در منطقه و جهان اسلام بوده است.

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: جنگ هشت ساله مراحل مختلفی داشته استکبار جهانی دشمن بعثی را اول تحریک کرد و هر چه پیش رفتیم ابعاد آن را گسترش دادیم.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس تمام دشمنان اسلام مقابل این نظام بودند عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس ما بودیم و خدای خودمان و رهبر عزیز و ولایت فقیه‌مان، ما تعدادمان کم بود ولی قدرت ایمان کار خودش را کرد.

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه افزود: امروز مقام معظم رهبری، فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌فرمایند باید حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بیافرینیم، این حماسه بدون جهاد، تلاش و تحرک به وجود نمی‌آید باید روحیه جهادی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز هم روز جهاد است تأکید کرد: همانطور که در سال‌های دفاع مقدس در میدان حاضر شدیم امروز نیز پیرو ولایت فقیه هستیم و در میدان حماسه سیاسی حضور خواهیم داشت.

ایزدی در ادامه افزود: ارتش عراق را آمریکا تقویت می‌کرد و رسماً با اسلام وارد جنگ شده بود، در عملیات فتح‌المبین توپهایی که 29 روز از تولید آنها گذشته بود به تصرف نیروهای اسلام در آمد.

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با یادآوری شهدای فتح خرمشهر عنوان کرد: در فتح خرمشهر همین شهدا توانستند قدرت‌های عظیم جهانی را شکست دهند و آنها را از خاک میهن اسلامی‌مان بیرون کنند.

وی با بیان اینکه‌ فتح خرمشهر کاری عاشورایی است، گفت: ایران اسلامی پرچمدار نهضت پیامبر اعظم است پیروزی در نبرد خونین شهر با آن عده سرباز کم شکستی را برای دشمن ایجاد کرد که ارکان کفر جهانی را به لرزه در آورد.

ایزدی با یادآوری روزی که خرمشهر آزاد شد تصریح کرد: این انقلاب به نام الله است، در عملیات بیت‌المقدس معادلات جهانی عوض شده و قدرت ایران اسلامی در جهان تصویب شد.

انتهای پیام/70023/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول