اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

سوم خرداد بیانگر ولایت محوری مردم ایران است

استاندار خراسان‌رضوی در پیامی به مناسبت سوم خرداد گفت: سوم خرداد، سرود مقاومت مردم مسلمان ایران و تصویر تمام قد وفاداری به امام (ره) و ولایت محوری مردمی است.

سوم خرداد بیانگر ولایت محوری مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدحسین فروزان‌مهر در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: خرداد در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی ما یک نقطه عطف است، در این ماه مردان و زنان قهرمان کشورمان شاهد رخدادهای تلخ و شیرین فراوانی بوده‌اند که هر یک فصلی مهم و سرنوشت‌ساز از کارنامه انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

در این پیام آمده است: در این صحیفه سراسر شکوه و عزت، سوم خرداد برگی‌ زرین و به یاد ماندنی است که در آن شگفتی بزرگ پیروزی مشت بر درفش رخ داد و وعده خداوند در غلبه حق بر باطل تجلی یافت، سوم خرداد، روز تحقق وعده سیلی امام خمینی(ره) بر گونه صدامیان است آنجا که در نخستین روز یورش وحشیانه رژیم بعث فرمودند« به دشمن چنان سیلی بزنیم که از جایش بلند نشود».

استاندار خراسان‌رضوی در ادامه این پیام خاطرنشان می‌کند: این روز الهی، لحظه به رخ کشیدن اراده‌های پولادینی بود که به مدد تربیت دینی آراسته و وارسته شده بودند تا در رفتاری عرفانی و لبریز از مهر به اسلام و ایران، دشمن تا بن دندان مسلح را تا زباله‌دان تاریخ بدرقه کنند.

این پیام تصریح می‌کند: سوم خرداد، تنها یک برگ از تقویم هجری شمسی و یا روزی از یک فصل نیست بلکه یوم الله است روزی که امام(ره) فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و قطعا این تعبیر، عبارتی فروتنانه نبود؛ مرحمتی بود که در اجابت دست‌های به آسمان بلند شده خانواده شهیدان و زمزمه ی عاشقانه رزمندگان سنگرنشین عطا شد.

در  ادامه این پیام آمده است: سوم خرداد، سرود مقاومت مردم مسلمان ایران و تصویر تمام قد وفاداری به امام (ره) و ولایت محوری مردمی است که در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند تا افق سراسر اقتدار و امنیت به ایران اسلامی لبخند زند و دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم برای همیشه مایوس بماند.

فروزان‌مهر در ادامه این پیام می‌افزاید: با تبریک این روز به مردم شریف استان خراسان‌رضوی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، اطمینان دارم مردم حماسه‌ساز ایران که در عرصه دفاع از دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی همواره پرشور و شعور ظاهر شده‌اند، در سال حماسه سیاسی و  اقتصادی، در پاسخ به ندای ولی امر مسلمین، در شرایط حساس کنونی خود را برای حضور آگاهانه در صحنه انتخابات و تحقق حماسه‌ای تازه در 24 خرداد آماده می‌کنند.

انتهای پیام/70003/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول