اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان:

با دست پر از رفسنجان باز می‌گردیم

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب، میهمان مس رفسنجان هستیم که قصد داریم با انجام یک بازی زیبا دست پر به همدان بازگردیم.

با دست پر از رفسنجان باز می‌گردیم

مرتضی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره پیروزی هفته گذشته این تیم برای شاهین کرمانشاه اظهار داشت: شاهین تیم منظمی بود و بازی بسیار خوبی را در همدان ارائه داد؛ به طوری که برخلاف پیش‌بینی ما بسیار قدرتمند عمل کرد.

وی افزود: این تیم با توجه به اینکه نخستین فصل حضور خود در لیگ دسته دوم را تجربه می‌کند از انگیزه و روحیه بسیار زیادی برخوردار است و برای اینکه در این فصل تیم خود را در لیگ دسته دوم حفظ کند دوست ندارد در هیچ بازی امتیاز از دست بدهد.

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه باید اختلاف امتیاز خود را با سایر مدعیان کم می‌کردیم بیان کرد: در نیمه اول بازی با دو گل شاهین را شکست دادیم اما وقتی بازی دو بر یک شد بازیکنان شاهین بسیار ما را تحت فشار قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: با تغییر سیستم و تاکتیک توانستیم گل سوم و چهارم را زده و برد خود را قطعی کردیم.

عظیمی با بیان اینکه در هفته هشتم به دنبال شکست مس در رفسنجان هستیم به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: با تماشای فیلم بازی و آنالیز تیم مس کاملاً با شناخت برابر این تیم قرار می‌گیریم.

وی تأکید کرد: نقاط قوت این تیم به بازیکنان تذکر داده شده همچنین با شناسایی نقاط ضعف مس باید بتوانیم این تیم را در خانه خود شکست دهیم.

عظیمی درباره محرومان و مصدومان تیم فوتسال علیصدر در هفته هشتم بیان کرد: کاپیتان وحید شانه‌ای را به دلیل محرومیت و امید بهرامی را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نداریم.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال مس تیم فیزیکی و قدرتمندی است ادامه داد: کادر فنی تیم شامل حمید شانه‌ای، علیرضا خسروی و بنده با گذشت چندین هفته به یک نظم خاصی رسیده است.

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه بازیکنان علیصدر توانایی بازی در جوهای مختلف دارند، گفت: ما در نیم‌فصل دوم برای تیم‌هایی قرار گرفتیم که بیش از یک هزار نفر تماشاگر داشتند اما از این بازی‌ها هم سربلند خارج شدیم چون بازیکنان ما کاملاً حرفه‌ای عمل می‌کنند و مشکلی از بابت بازی در جو سالن مس رفسنجان نداریم.

وی تأکید کرد: برای تیمی که قصد صعود و قهرمانی را دارد بین بازی‌های خانگی و بیرون خانه تفاوتی وجود ندارد و در همه بازی‌ها تنها به کسب امتیاز کامل فکر می‌کند.

در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) تیم فوتسال علیصدر همدان در یک بازی خانگی با نتیجه چهار بر یک تیم فوتسال شاهین کرمانشاه را با شکست بدرقه کرد.

علیصدر همدان در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب در یک بازی بیرون خانه میهمان تیم فوتسال مس رفسنجان است این بازی پنجشنبه 19 اردیبهشت ساعت 16 در سالن دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار می‌شود.

این تیم هم اکنون با 18 امتیاز در صدر جدول لیگ دسته دوم گروه جنوب قرار دارد.

انتهای پیام/89018/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول