اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال صورت می‌گیرد

علیصدر مهمان مس

در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب تیم فوتسال علیصدر همدان باید در یک مصاف خارج از خانه به مصاف تیم جنوبی مس رفسنجان برود.

علیصدر مهمان مس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتسال علیصدر همدان با درس‌هایی که از تجربه حضور خود در فصل گذشته در لیگ دسته دوم گرفت در این فصل با پوشش نقاط ضعف، خود را برای حضور قدرتمندتر در این لیگ آماده کرد.

شرکت سیاحتی علیصدر همدان که با هدف تأسیس باشگاه و هزینه در ورزش وارد میدان شد این بار نیز حمایت‌های خود را از تیم فوتسال علیصدر همدان دریغ نکرد و حمایت از مدیرعامل این باشگاه زمینه را برای حضور قدرتمندتر علیصدر در لیگ دسته دوم آماده کرد.

فصل پیش علیصدر تا یک قدمی صعود به لیگ دسته اول پیش رفت اما بی‌تجربگی عامل اصلی صعود این تیم به لیگ دسته اول بود.

اما در این فصل چیزی که از شواهد پیداست تمام نیروهای فوتسال همدان برای صعود علیصدر به لیگ دسته اول به خط شده‌اند تا بار دیگر رونق ورزش‌های سالنی نظیر فوتسال در دیار هگمتانه را شاهد باشیم.

این بار برخلاف گذشته قرعه به نام علیصدر در گروه جنوب افتاد تا با تیم‌های برناخوزستان، آذرخش بندرعباس، مس رفسنجان، شاهین کرمانشاه، میلاد نور مرکزی، شاهین لردگان، اشترانکوه ازنا، کیان اصفهان و مقاومت اشترانکوه هم گروه شود.

در ابتدا این گروه بسیار سخت‌تر از گروه شمال به نظر می‌رسید اما با گذشت چندین هفته خلاف این موضوع ثابت شد و با در کنار هم قرار گرفتن جدول گروه شمال و جنوب مدعیان قدرتمند شمالی بیشتر بودند.

هر چند گروه جنوب با داشتن تیم‌های فیزیکی به کارزار سختی برای علیصدری‌ها تبدیل شده است. انجام هفت بازی و شش برد نشان از قدرت تیم علیصدر همدان دارد.

تیم فوتسال علیصدر در چهار هفته ابتدای لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب با سرمربیگری حسینی اشترانکوه ازنا را با نتیجه سه بر دو، میلاد نور مرکزی را با یک گل، شاهین لردگان را دو بر یک و برناخوزستان را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

جدا شدن حسینی برترین مربی فوتسالی همدان که بیشتر بازیکنان فوتسال همدانی مدیون این مربی هستند کمی این تیم را دچار مشکل کرد و باخت برابر آذرخش بندرعباس را شاید از عواقب این کار بدانیم.

اما دیری نگذشت کادر فنی علیصدر با جذب علیرضا خسروی و حمید شانه‌ای جان دوباره‌ای گرفت و این دو نفر با کمک مرتضی عظیمی دستیار سابق حسینی کار خود را شروع کردند.

در هفته پنجم مرتضی عظیمی دستیار حسینی به عنوان سرمربی موقت در این تیم بر روی نیمکت مربیگری علیصدر نشست که در دیدار برابر مقاومت چهارمحال و بختیاری موفق شد با نتیجه پنج بر یک این تیم را شکست دهد. اما نوار بردهای علیصدر در هفته ششم در بندرعباس پاره شد.

در هفته هفتم شکست شاهین کرمانشاه در همدان خیلی زود باعث فراموشی باخت برابر بندرعباسی‌ها شد تا دوباره امید به اردوی تیم فوتسال علیصدر بازگردد.

علیصدر در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال باید به میهمانی جنوبی‌ها برود بازی در رفسنجان برای تیم علیصدر بسیار سنگین خواهد بود و تیم مس با نتایجی که تا به این هفته کسب کرده است ثابت کرده که تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

تیم فوتسال علیصدر همدان در این بازی کاپیتان تأثیرگذار خود وحید شانه‌ای را در اختیار ندارد که نبود این بازیکن تأثیر بسزایی در بازی خواهد داشت و باید منتظر ماند و دید علیصدر در نخستین تجربه بازی خود بدون کاپیتان چه نتیجه‌ای را کسب خواهد کرد.

تنها دو هفته تا پایان نیم فصل مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باقی مانده است و تیم فوتسال علیصدر باید با جمع امتیاز دو بازی باقیمانده تکلیف خود برای قهرمانی در نیم‌فصل اول را مشخص کند تا با روحیه خوبی به تعطیلات برود.

گفتنی است؛ تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) در یک دیدار خانگی با نتیجه پرگل چهار بر یک تیم شاهین کرمانشاه را در هم کوبید و با کسب 18 امتیاز مقتدرانه، در صدر جدول گروه جنوب قرار گرفت.

علیصدر در هفته هشتم پنجشنبه 19 اردیبهشت در رفسنجان مهمان مس این تیم است این بازی ساعت 16 در سالن دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

محمدرضا بهرامی صفت

انتهای پیام/89018/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول