اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد اقامه نماز اعلام کرد

شناسایی 60 عامل تضعیف کننده نماز در کشور

معاون نظارت و برنامه‌ریزی ستاد اقامه نماز گفت: در کارگروه‌های تخصصی بیش از 60 عامل تضعیف کننده نماز شناسایی و به مسئولان مربوطه اعلام شده است.

شناسایی 60 عامل تضعیف کننده نماز در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ابراهیم آقابابایی بعد از ظهر امروز در گردهمایی رابطان اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان فارس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود که توانست جهان معاصر را در تاثیر خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه زیرساخت انقلاب اسلامی، اعتقادی بود که بر مبنای آموزه‌های دینی شکل گرفته است، ادامه داد: فرهنگ یک جامعه زمانی به سمت کمال حرکت می‌کند که بر اساس آموزه‌های دینی شکل گیرد.

آقابابایی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از امکانات به بهترین شکل ممکن برای گسترش فرهنگ نماز استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در کارگروه‌های تخصصی بیش از 60 عامل تضعیف کننده نماز شناسایی و به مسئولان مربوطه اعلام شده است.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی ستاد اقامه نماز ادامه داد: ایجاد نگاهی که نماز را به عنوان یک عبادت فردی معرفی کند یکی از مهمترین عوامل تضعیف نماز است.

وی گفت: باید به نماز نگاهی اجتماعی داشت و اجازه نداد عده‌ای با بهانه اینکه نماز یک امر فردی است به این فریضه مهم آسیب برسانند.

در ادامه این مراسم قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس طی سخنانی افزود: خدمت در ستاد اقامه نماز یکی از بهترین نعمت‌های الهی به انسان است.

حجت‌الاسلام علی سقاچی گفت: افرادی که کارشان به نماز و اقامه نماز مربوط است افرادی هستند که شامل حال دعای خیر کسی قرار گرفته‌اند که آنها را در این مسیر پربرکت قرار داده است.

به گزارش فارس، گردهمایی رابطان ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی فارس با همکاری ستاد اقامه نماز این استان و شهرداری شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/2448/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول