اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم ساروی فوتبال صنعت نفت آبادان:

فصل جاری در صنعت نفت بازی نمی‌کنم

مهاجم ساروی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در فصل جاری در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بازی نمی‌کنم.

فصل جاری در صنعت نفت بازی نمی‌کنم

روح‌الله عرب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: قراردادم با این تیم تمام شد و به طور حتم از صنعت نفت آبادان خواهم رفت.

وی با اشاره به حضور هفت ساله‌اش در صنعت نفت آبادان تصریح کرد: چندین سال با مردم آبادان زندگی کردم و خاطرات زیادی در این چند سال با آنها داشتم.

مهاجم ساروی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در فصل جاری پس از تعویض سرمربی تیم مشکلات زیادی برایم به وجود آمد و این مشکلات تا حدودی زیادی مرا از ترکیب اصلی تیم دور کرد.

عرب بیان داشت: در هفت سالی که در خدمت تیم صنعت نفت آبادان بودم با تمام وجود و تعصبی که به تیم و هوادارانش داشتم با عشق و موفقیت تیم بازی کردم.

این بازیکن فوتبال با اشاره به پیشنهاد چند تیم لیگ برتری کشور گفت: در حال حاضر به پیشنهادهایم فکر می‌کنم و برای ادامه بازی به بهترین پیشنهاد جواب مثبت خواهم داد.

مهاجم ساروی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اذعان داشت: فصل گذشته بدشانسی‌های زیادی داشتم که در کنار مشکلات شخصی چندین ماه نیز مصدوم بودم و نتوانستم بازی کنم.

عرب در پایان متذکر شد: در حال حاضر شرایط و آمادگی بدنی‌ام خوب است و مصدومیت به طور کلی برطرف شد و آماده امضا قرارداد با تیم جدید در فصل جاری هستم.

انتهای پیام/86005/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول