اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

برگزاری همایش ملی «عشایر، نظم و امنیت» در اردبیل

استاندار اردبیل از برگزاری همایش ملی «عشایر، نظم و امنیت» در ششم شهریور ماه امسال در استان اردبیل خبر داد.

برگزاری همایش ملی «عشایر، نظم و امنیت» در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی «عشایر، نظم و امنیت» در اردبیل اظهار داشت: این همایش در سطح ملی باید به بهترین شکل و با شکوه‌ترین رویه برگزار شود تا بیش از گذشته جایگاه با صلابت استان اردبیل و عشایر غیرتمند آن به منصه ظهور برسد.

وی بر هر چه بهتر برگزار شدن همایش ملی «عشایر، نظم و امنیت» در این استان تاکید کرد و گفت: باید با توسعه ارتباطات و هم‌اندیشی بتوانیم این همایش را هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار کنیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه باید همایشی درخور شأن عشایر غیور استان برگزار شود، یادآور شد: مشارکت ادارات و مراکز علمی پژوهشی در این همایش گامی مهم در راستای شناساندن قابلیت‌ها و توانمندی‌های عشایر استان خواهد بود.

نیکزاد ارائه بسته‌های فرهنگی، فضاسازی نهادین عشایر در نمایشگاه‌های جانبی همایش، اطلاع‌رسانی گسترده، چاپ کتابچه و... را از برنامه‌های جنبی این همایش برشمرد.

این مسئول از تشکیل کمیته‌های مختلف از جمله علمی و اجرایی، امنیتی، اطلاع رسانی، پشتیبانی و خدمات و استقبال و اسکان خبر داد و خواستار توجه به تمامی جوانب برگزاری همایش از سوی کمیته‌ها شد.

نیکزاد خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش و برپایی نمایشگاه جانبی اهمیت دادن به عشایر غیرتمندی است که سعی می‌کنند با مجاهدت در سنگر دفاع از ارزش‌های اسلامی و دینی حاضر باشند.

رئیس شورای اداری استان؛ عشایر را مرزداران واقعی و مردمی ولایت‌مدار عنوان کرد و بیان داشت: عشایر در طول تاریخ، خط مقدم دفاع از مرزهای کشور بوده و نقش ارزشمندی از نظر اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در جامعه بر عهده دارند.

نیکزاد به ضرورت همکاری و مشارکت مراکز علمی در هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این همایش تاکید کرد.

وی گفت: نقش اساتید و نخبگان علمی در بررسی مقاله‌های دریافتی بسیار ارزشمند بوده و شایسته است تلاش‌گران در این عرصه به ویژه روسای کمیته‌ها با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی در هر چه بهتر برگزار شدن این همایش گام‌های موثرتری در راستای اجرای کیفی برنامه‌ها بردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این همایش با مشارکت و همکاری دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی، مراکز علمی ـ پژوهشی و سایر ادارات و ارگان‌های استانی در ششم شهریور ماه امسال در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/62005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول