اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

‌‌450 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد‌ / هولدینگ سرمایه‎گذاری ایجاد کنیم‌

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 450 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد، گفت: متاسفانه این نقدینگی در جامعه مولد نیست.

‌‌450 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد‌ / هولدینگ سرمایه‎گذاری ایجاد کنیم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان اظهار داشت: میانگین سرانه تولید در گلستان کمتر از 30 درصد و متوسط آن در کشور 50 درصد است که این با اهداف نظام جمهوری اسلامی همخوانی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید با کار شبانه‎روزی حق خالقان سیاسی را به درستی ادا کنند، تصریح کرد: حق نظام و حق مردمی که خالق حماسه سیاسی هستند این نیست، مدیران باید برای حل مشکلات بی‎خوابی بکشند و با این تفکر ارزشی در بین مردم امیدآفرینی کنند.

8 استان کشور محرومیت غیرقابل توجهی دارند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 450 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد، اذعان کرد: متاسفانه این نقدینگی در جامعه مولد نیست لذا باید یک هولدینگ سرمایه‎گذاری ایجاد کنیم تا ارزش افزوده رشد صعودی به خود بگیرد.

امامی با تاکید بر اینکه جهاد اقتصادی با مردمی کردن اقتصاد محقق می‎شود، خاطرنشان کرد: باید اقتصاد، مردمی شود و مردم نیز اقتصادی شوند که البته هنوز این مهم محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی، محرومیت‌زدایی است، گفت: هشت استان کشور محرومیت غیرقابل توجهی دارند و این فاصله‎ها زیاد شده است.

تحقق حماسه با تلاش شبانه‎روزی، بیداری و بصیرت محقق می‎شود

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق حماسه با تلاش شبانه‎روزی، بیداری و بصیرت محقق می‎شود، یادآور شد: همه ما به لحاظ مسئولیتی که پذیرفتیم، مسئولیت داریم تا برای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

امامی افزود: هر جایی که از سوی استعدادهای ایرانی تلاشی صورت گرفته بی‎نتیجه نمانده است فقط باید همه ما خواستن، توانستن را به منصه ظهور و بروز برسانیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را به خاطر اهمیتش به عنوان حماسه در دو حوزه مهم سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرده است، ابراز داشت: همه ما تکلیف داریم تا در تحقق این شعار حرکت کنیم، ما تا آخر ایستاده‎ایم و این آخر هیچ پایانی ندارد. 

دشمن برای رسیدن به اهدافش به دنبال عناصر خودباخته داخلی است 

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی؛ تدبیر را لازمه تحقق شعار سال برشمرد و بیان داشت: مردم در بسیاری از موارد با حضورشان، تصمیمات بین‎المللی را تغییر دادند لذا اینکه قرار است پای میز مذاکره چه اتفاقی بیفتد یقیناً حضور مردم تاثیر صدچندان خواهد داشت و اینکه موضع‎گیری دشمن در آینده چگونه باشد همه و همه به حضور مردم در پای صندوق‎های رای بستگی دارد.

امامی بیان داشت: اگر «حماسه سیاسی» محقق شود ولی نتیجه آن حماسه اقتصادی نباشد باید بدانیم یک جای کار نقص دارد که باید مدیریت شود.

وی ابراز داشت: دشمن در تلاش است تا حضور مردم را کمرنگ کند لذا برای رسیدن به اهداف خود به دنبال عناصر خودباخته داخلی است که البته تجربه نشان داده چنین اتفاقی نمی‎افتد.

انتهای پیام/83001/ش‌40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول