اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلیویه و بویراحمد:

رسانه‌ها بهترین ارگان در ترویج حجاب و عفاف در جامعه هستند

استاندار کهگیلیویه و بویراحمد رسانه‌ها را بهترین ارگان و نهاد در تاثیرپذیری حجاب و عفاف در جامعه عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها و صدا و سیما می‌توانند نحوه صحیح حجاب و عوارض ناشی از این پدیده را در جامعه بیان و گوشزد کنند.

رسانه‌ها بهترین ارگان در ترویج حجاب و عفاف در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد.

سید حسین صابری در این نشست اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی از جلسات موثر و پایداری است و جلسات از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی تشکیل شده که در جلسه امروز موضوع احیاء امر به معروف و نهی از منکر و رعایت حجاب و عفاف به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اجرای امر به معروف و نهی از منکر را از وظایف همگان دانست و گفت: با توجه به اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر به نوعی سخت است و در حال حاضر در جامعه کمرنگ شده و همواره شاهد وجود برخی معضلات و مشکلات در جامعه هستیم که با امر به معروف و نهی از منکر قابل برطرف شدن هستند.

وی دستور کار دوم جلسه را توجه به رعایت حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: اگر راه‌حل‌های واقعی و عملی در خصوص رعایت حجاب و عفاف در جامعه اجرا شود و برای اجرایی کردن این امر باید مدیران دستگاه‌های اعضای شورای فرهنگ عمومی شروع شود تا رعایت حجاب و عفاف در جامعه نهادینه شود.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد بهترین نهاد و ارگان تاثیرگذار در بحث حجاب و عفاف را رسانه‌های جمعی و گروهی دانست و گفت: رسانه‌های مکتوب و مجازی و صدا و سیما می‌توانند نحوه صحیح حجاب و عوارض ناشی از این پدیده را در جامعه بیان و گوشزد کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به کلیه دستگاه‌ها اذعان کرد: هر مسئول و مدیری در حد تشخیص خود به وظیفه ذاتی خود عمل کند در خصوص موضوع مدنظر جواب مناسب خواهد گرفت و عمده مشکلات نیز برطرف می‌شود و باید گفت؛ امر به معروف و نهی از منکر نوعی نظارت همگانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج احکام اعضای حقوقی حاضر در شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد توسط امام جمعه یاسوج و استاندار این استان اهدا شد.

انتهای پیام/82011/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول