اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

معادن ‌استان همدان ساماندهی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان گفت: ساماندهی معادن دارای پروانه نیمه‌فعال اولویت برنامه‌های ستاد توسعه بخش معدن است.

معادن ‌استان همدان ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن خیریانپور ظهر امروز در سومین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش معدن استان با بیان اینکه در شهرستان‌های نهاوند و فامنین ستاد توسعه معدن تشکیل شده اظهار داشت: در شهرستان نهاوند تعداد 33 معدن دارای پروانه وجود دارد که از آن میان 21 معدن فعال و بقیه نیمه‌فعال هستند.

وی ادامه داد: در شهرستان فامنین تعداد 19 معدن دارای پروانه موجود است که فقط شش معدن دارای پروانه در این شهرستان فعال و بقیه نیمه‌فعال هستند. 

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان افزود: در جلسات توسعه بخش معدن شهرستانی در مرحله اول مسائل و مشکلات معدن دارای پروانه که نیمه‌فعال هستند را برای رفع مشکلات پیگیری می‌کنیم. 

وی در ادامه با بیان اینکه برای بررسی مسائل و مشکلات معادن نیازمند تشکیل کمیته بررسی معادت هستیم تصریح کرد: باید مسائل و مشکلات معادن برای جلسه بعدی احصاء شود و فرمانداران در خصوص وضعیت مسائل معادن گزارش ارائه دهند.

خیریانپور خاطرنشان کرد: باید معادن موجود ساماندهی شوند و معادنی نیمه‌فعال و تعطیل به مرحله فعال‌سازی و بهره‌برداری برسند.

وی بیان داشت: کمیته بررسی مسائل و مشکلات معادن زیرمجموعه ستاد توسعه بخش معدن استان با هدف انجام کارهای کارشناسی و ارائه پیشنهادات کارشناسی به ستاد تشکیل خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان در پایان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت تا روز 17 خرداد فرصت تهیه شرح خدمات بخش توسعه معادن را دارد و باید از روز 18 خرداد فراخوان مطالعه معادن را به مدت دو هفته انجام دهد و بعد از اتمام این مدت نتیجه را به ستاد گزارش کند.

انتهای پیام/89019/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول