اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور عنوان کرد

بودجه 300 میلیون ریالی برای استخراج معدن سرب راور

فرماندار راور گفت: اکتشاف، استخراج و فرآوری اولیه معدن سرب و روی در روستای خورند راور 300 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

بودجه 300 میلیون ریالی برای استخراج معدن سرب راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی در دیدار با مدیران ادارات منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان راور اظهار داشت: برای مراحل اکتشاف‌، استخراج و فرآوری اولیه در بخش سرب و روی در روستای خورند راور به اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال نیاز است.

وی به بومی‌گرایی در امر به کارگیری نیرو در معادن اشاره کرد و افزود: با راه‌اندازی معادن مذکور جوانان زیادی از این شهرستان در بخش معدن مشغول به کار می‌شوند.

نیازمند مسئول معادن سرب و روی و فلورین در راور همچنین به ذخیره ‌بیش از 50 میلیون تن در این معدن اشاره کرد و افزود: با جدیت تمام در حال پیگیری امور تا حصول نتیجه در زمینه استخراج و فرآوری سرب و روی در این منطقه هستیم.

بنابراین گزارش در این جلسه که در زمینه راه‌اندازی معادن ثبت شده از سوی این معدن‌کار بود‌ به طرح و بررسی نقطه نظرات وی و چگونگی فعالیت معادن ثبت شده از سوی وی پرداخته شد.

پس از بررسی موقعیت معادن و مجوزهای لازم از سوی ادارات محیط زیست و منابع طبیعی‌ مقرر شد، فعالیت معادن سرب و روی و فلورین با توجه به اخذ مجوزهای لازم قبل از سال 88 با رعایت نکات زیست محیطی بلامانع باشد.

به گزارش فارس، فرماندار راور امروز در دیدار با چند نفر از متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرستان گفت: نخستین موضوع در سرمایه‌گذاری توجیه اقتصادی طرح است که باید در ابتدایی‌ترین مرحله این اقدام با افراد و کارشناسان خبره صورت پذیرفته تا در آینده با ضرر مواجه نشود.

شریفی افزود: با وجود آماده بودن زیر‌بنا و فضای لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرستان راور، اما تا‌کنون توسط خود شهروندان اقدام مؤثری صورت نگرفته‌ که باید با تشویق اکثریت به منظور مشارکت در این زمینه عمل کرد.

وی همچنین آمادگی مسئولان را برای هرگونه مساعدت و همکاری در امر سرمایه‌گذاری در شهرستان اعلام کرد.

انتهای پیام/80012/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول