اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی آذربایجان غربی خبر داد

تشکیل کمیته فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی در آذربایجان غربی

معاون برنامه‌ریزی آذربایجان غربی گفت: با تشکیل کمیته فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی، در نظر داریم با شناسایی و فروش اموال دولتی آن‌ها را در بخش عمرانی هزینه کنیم.

تشکیل کمیته فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامرضا دیزج‌نژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که در سالن آمفی‌تئاتر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با تشکیل کمیته فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی، در نظر داریم با شناسایی و فروش اموال دولتی آن‌ها را در بخش عمرانی هزینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه 604 میلیارد تومان کل اعتبار مصوب استان در سال گذشته بود، افزود: با وجود محدودیت‌هایی که در تخصیص اعتبارات شاهد بودیم، با اعمال مدیریت مناسب و پرهیز از اختصاص اعتبار به پروژه‌های غیر ضروری، بر کمبودها فایق آمدیم و توانستیم روند پیشرفت استان را با سرعت خوبی پیش ببریم.

دیزج‌نژاد عنوان کرد: 121 میلیارد تومان به 140 پروژه در بخش آب و سد اختصاص یافت که شاهد افتتاح پروژه‌های با اهمیتی نیز در این بخش بودیم.

وی افزود: در بخش عمران شهری و روستایی نیز 38 میلیارد تومان به 52 پروژه اختصاص یافت که آسفالت راه‌های روستایی، مسکن مهر و راه‌آهن مراغه به ارومیه از مهم‌ترین بخش‌های آن بود.

دیزج‌نژاد به موقعیت خاص استان و زیرساخت‌های مناسب آن در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و بر لزوم اهمیت بیشتر به این بخش اشاره کرد.

وی از اجرای 2 هزار و 324 طرح عمرانی در استان خبر داد و افزود: یک هزار و 220 طرح از آن احداثی، 37 طرح توسعه‌ای، 443 طرح تعمیراتی و مابقی به صورت طرح‌های خدماتی بود.

دیزج‌نژاد درآمد مصوب سال گذشته را 350 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: 340 میلیارد تومان آن محقق شد که 270 میلیارد تومان از محل درآمد مالیاتی و در اصل از مشارکت‌های مردم بود.

وی به تحرک خوب بخش تسهیلاتی در طول سال گذشته در استان اشاره کرد و تصریح کرد: بانک کشاورزی استان 790 میلیارد تومان پرداخت تسهیلاتی داشت که 140 میلیارد تومان آن در قالب صندوق توسعه ملی بود.

دیزج‌نژاد از ذخیره سازی مناسب مواد غذایی به ویژه مرغ برای ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با بیان اینکه 75 هزار فرصت شغلی سهمیه سال جاری استان است از توزیع آن در جلسه فردای شورای اشتغال خبر داد.

دیزج‌نژاد در خاتمه از تشکیل کمیته فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی نیز خبر داد و افزود: بدین منظور در نظر داریم کمیته‌ای برای شناسایی و فروش اموال مازاد دولتی تشکیل شود تا با فروش آن‌ها در طرح‌های عمرانی هزینه شود.

انتهای پیام/61001/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول