اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری راور:

ایجاد بانک اطلاعاتی اموال دولتی ضروری است

رئیس دادگستری شهرستان راور گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی از تمام اموال تحت اختیار دستگاه‌های اجرایی برای دسترسی به فرمانداری و شورای حفظ حقوق ‌بیت‌المال ضروری است.

ایجاد بانک اطلاعاتی اموال دولتی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمود محمدی در نخستین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان راور، صیانت از اموال و حقوق بیت‌المال را از جمله وظایف اساسی مسئولان دانست و اظهار داشت: رؤسای اداره‌ها بر مسئله مهم حفظ حقوق بیت‌المال اهتمام ورزیده و مانع اتلاف و تضییع آن شوند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال راور گفت: هر چند مبارزه با پدیده زمین‌خواری و اعاده حقوق به بیت‌المال بسیار مهم جلوه می‌کند اما این اقدام نسبت به افرادی که بدون سوء نیت و به قصد آبادانی و رواج کشاورزی اقدام به تصرف اراضی دولتی کرده‌اند از حساسیت زیادی برخوردار بوده و انعطاف بیشتری می‌طلبد.

محمدی تصریح کرد: اقدام دستگاه قضایی در مقابله با این معضلات که بعضاً ناشی از قصور و سهل‌انگاری مسئولان و متولیان امر است، سوء‌ظن و تحمیل هزینه‌های هنگفت را در بردارد.

وی یادآور شد: مسئولان و متولیان امر در زمینه حقوق بیت‌المال باید حساسیت خاص داشته و با اشراف کامل به قوانین موجود و آشنایی با وظایف خود اجازه ندهند تا افراد سودجو به اموال بیت‌المال تعرض کنند.

محمدی ایجاد بانک اطلاعاتی از تمام اموال تحت اختیار را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: باید فهرست کامل اموال و اختیارات هر دستگاه تهیه و برای دسترسی به فرمانداری و شورای حفظ حقوق ‌بیت‌المال ارائه شود.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول