اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

ضرورت اجرای طرح مطالعاتی ظرفیت‌های معادن استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: طرح مطالعاتی تعیین ظرفیت‌های معادن استان بوشهر که در شناساندن پتانسیل‌های معادن نقش دارد باید اجرایی شود.

ضرورت اجرای طرح مطالعاتی ظرفیت‌های معادن استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند چهارشنبه‌شب در نشست ستاد اجرایی توسعه بخش معدن استان بوشهر بر یکپارچه‌سازی و یکسان‌سازی ظرفیت‌های معادن استان بوشهر تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح که می‌تواند نقش بسزایی در تعیین ظرفیت‌های معادن استان ایفا کند باید در قالب طرح‌های مطالعاتی اجرایی شود.

وی همه مسئولان بخش معادن استان را موظف کرد تا در تکمیل طرح بانک جامع اطلاعات معادن همکاری کنند.

استاندار بوشهر بر پیش‌بینی اعتبار مورد نیاز طرح‌های مطالعاتی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه بودجه آینده کشور تا 15روز آینده به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود لازم است از هم‌اکنون پیش‌بینی لازم برای اعتبار مورد نیاز بودجه مطالعات ظرفیت معادن در نظر گرفته شود.

حسنوند همچنین بر ایجاد صنایع فرآوری معادن تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر دارای معادن غنی در بخش‌های مختلف است فراهم کردن طرح‌های صنایع فرآوری معادن ضروری است.

وی تکمیل مطالعات زمین‌شناسی و پهنه‌بندی معادن استان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: معادنی که اکنون فعال نیستند باید وضعیت آنها در اسرع وقت مشخص شود تا در اجرای طرح‌های جدید بتوان به نتایج مطلوب دست یافت.

انتهای پیام/66006/ک10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول