اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ علی‌اکبر ولایتی در ساری:

امیدوارم با تشکیل کابینه قوی مشکلات اقتصادی و بین‌المللی حل شود

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: مهم این است که حضور گسترده مردم در انتخابات با انتخاب فرد اصلح در کشور شکل بگیرد و با تشکیل کابینه قوی مشکلات معیشتی، اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی ایران را حل کنیم.

امیدوارم با تشکیل کابینه قوی مشکلات اقتصادی و بین‌المللی حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی‌اکبر ولایتی در دیدار با آیت‌الله نظری از علمای به‌نام استان مازندران با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهمی را در کشور در پیش داریم.

وی با اشاره به حساسیت‌های داخلی و خارجی انتخابات در کشور بیان داشت: تشکیل کابینه قوی در جهت اهداف ترسیم شده در چشم‌انداز 20 ساله که ارکان آن توسط رهبر انقلاب ابلاغ شده است باید گام برداریم.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: رسیدگی به امور معیشتی و تحقق اهداف سیاسی و اقتصادی کشور نیز در برنامه‌های دولت باید قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های استکبار برای مقابله با کشورمان گفت: دشمنان اسلام درصد هستند که قدرت ایران اسلامی را در جهان بشکنند.

ولایتی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام برای برهم زدن موازنه قدرتی که به نفع ارزش‌های اسلامی در جهان توسط رهبر ایران شکل گرفت، گفت: دشمن درصدد است تا این حرکت مبارک را در جهان خنثی کند.

وی در ادامه بیان داشت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی از عهده مسائل سیاسی و اقتصادی جزء با کار حماسی امکان رفع آن وجود ندارد.

ولایتی تاکید کرد: برگزاری انتخابات با مشارکت گسترده در راه حفظ ولایت فقیه بسیار مهم است که با راهنمایی‌های علما امکان‌پذیر است.

وی اظهار امیدواری کرد: مهم این است که حضور گسترده مردم در انتخابات با انتخاب فرد اصلح در کشور شکل بگیرد و با تشکیل کابینه قوی مشکلات معیشتی، اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی ایران را حل کنیم.

انتهای پیام/86004/ت/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول