اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس:

دولت برای حل مشکلات اقتصادی تا آخرین لحظه تلاش کند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بر حل مشکلات اقتصادی تا آخرین لحظه عمر کاری خود تلاش کند.

دولت برای حل مشکلات اقتصادی تا آخرین لحظه تلاش کند

سید حسین ذوالانوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: دولت برای جبران آثار مخرب دستاوردهای اقتصادی خود در سال گذشته مجدانه فعالیت کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال گذشته به دلایل مختلف شاهد افزایش قیمت‌ها در حوزه‌های مختلف بودیم که باید برای جبران این گرانی‌ها با جدیت تلاش کرد.

وی ادامه داد: افزایش نرخ ارز در سال گذشته موج فراوانی را از گرانی ایجاد کرد که مشکلات فراوانی برای اقشار مختلف به‌وجود آورد.

ذوالانوار افزود: در ادامه افزایش قیمت ارز شاهد افزایش قیمت طلا نیز در سال گذشته بودیم که این افزایش‌ها بر کل اقتصاد تاثیر گذاشت در حالی که می‌توانستیم با مدیریت صحیح مانع افزایش قیمت‌ها شویم.

این مسئول تصریح کرد: این افزایش‌ها علاوه بر اقتصاد با تاثیری که بر قیمت آهن و مصالح ساختمان گذاشت حوزه عمران کشور را نیز در تاثیر خود قرار داد که برای جبران این خسارت‌ها به تلاش مضاعف نیاز است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام گرانی‌ها به موضوع تحریم مربوط نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اینکه برخی مسئولان اعلام کنند ما نیز مانند مردم منتظر کاهش قیمت‌ها هستیم، به هیچ وجه قابل قبول نیست و از آنان انتظار بیشتری می‌رود.

وی ادامه داد: نبود اقتصاد رقابتی در بسیاری از حوزه‌ها مانند خودروسازی و... بیش از تحریم به اقتصاد ما آسیب زده است.

ذوالانوار با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی اذعان داشت: دولت، وزارتخانه‌های مربوطه و بانک مرکزی در این چند ماه پایانی دولت نسبت به رفع این آثار همت گمارده و دین مانده بر گردن خود را سبک کنند تا در نهایت دولت بعد نیز دچار مشکل نشود و رضایت مردم و خداوند متعال را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول