اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات استان اردبیل:

443 دفتر آی.سی.تی در اردبیل فعال است

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل از فعالیت 443 دفتر آی.سی.تی شهری و روستایی در مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد.

443 دفتر آی.سی.تی در اردبیل فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور محمدحسینی عصر امروز در نشست مسئولان و مدیران شرکت مخابرات در اردبیل اظهار داشت: از این تعداد 123 دفتر آی.سی.تی شهری و 320 دفتر مربوط به ارائه خدمات آی.سی.تی روستایی است که در این مراکز متنوع‌ترین خدمات به هموطنان ارائه می‌شود.

وی با یادآوری اینکه در یک سال اخیر هیچ‌گونه افزایش مجوزی در این زمینه را شاهد نبودیم، تصریح کرد: حدود دفاتر آی.سی.تی روستایی سبب شده تا ارائه خدمات ادارات مختلف به ویژه اینترنت پرسرعت قوت و سرعت بیشتری بگیرد.

محمدحسینی با اعلام اینکه در بیش از 320 روستای استان خدمات اینترنت پرسرعت توسط مخابرات انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تعداد مشترکان IDSL ما حدود 25 هزار و 428 مشترک است.

این مسئول در ادامه تلفن ثابت مشغول به کار استان را 398 هزار و 389 مورد اعلام کرد و ادامه داد: در یک سال گذشته بیش از 10 هزار و 630 مورد واگذاری تلفن ثابت را شاهد بودیم.

وی در ادامه ضریب نفوذ تلفن ثابت را در استان اردبیل 31.9 دهم درصد اعلام کرد و بیان داشت: 85 صدم درصد در یک سال گذشته بهبود ضریب نفوذ تلفن ثابت را شاهد بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت مخابرات استان از واگذاری 173 هزار و 809 شماره تلفن همراه در یک سال اخیر خبر داد و یادآور شد: هم‌اکنون بیش از 837 هزار و 49 مشترک از خدمات و امکانات تلفن همراه استفاده می‌کنند.

محمدحسینی، ضریب نفوذ تلفن همراه را 67.4 دهم درصد اعلام کرد و ادامه داد: 13.5 درصد رشد ضریب نفوذ را در سال گذشته شاهد بودیم.

وی، تعداد روستاهای دارای تلفن خانگی را یک‌هزار و 647 روستا اعلام کرد و گفت: تمام روستاهای بالای 20 خانوار و 85 درصد روستاهای زیر 20 خانوار از تلفن همراه برخوردار هستند.

محمدحسینی در مورد اجرای فیبر نوری در تمام جهات شمال، جنوب، غرب و شرق استان اردبیل افزود: تاکنون بیش از چهار هزار و 366 کیلومتر فیبر نوری اجرا شده که حدود 170 کیلومتر آن مربوط به عملکرد سال 91 است.

وی، ضریب نفوذ کاربران اینترنت را نیز 55 درصد دانست و ابراز داشت: 26 شهر استان اردبیل از امکانات دیتا برخوردار هستند.

انتهای پیام/62005/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول