اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

نخستین گردهمایی بومی سازی قطعات حفاری در اهواز برگزار می‌شود

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: نخستین گردهمایی بومی‌ سازی قطعات و فناوری‌های حفاری فردا در اهواز برگزار می‌شود.

نخستین گردهمایی بومی سازی قطعات حفاری در اهواز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حمید گلپایگانی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در همایش مدیریت دانش در صنعت بالا دستی نفت، که عصر امروز در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی طراحی و برنامه‌ریزی مدیریت در اختیار بیگانگانی بود که کشور را در دست داشتند و ایرانیان تنها در سطوح پایین قرار داشتند، در حالیکه همین افراد بعد از انقلاب توانستند شرکت ملی حفاری را به اوج برسانند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت ملی حفاری ایران در پارس جنوبی و میادین بزرگ نفتی حضور دارد، افزود: ما در حال حاضر به مدیریت دانش نیاز داریم و با الگو برداری صحیح می‌توانیم در این راه گام برداریم.

 *در صنعت حفاری نیز بین نقطه 4 تا 7 قرار داریم

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران خاطر نشان ساخت: خلق ارزش، ارتقای توانمندی شرکت در بومی‌سازی، ارتقای کیفیت و ارائه بسته کامل عملیات و خدمات صنعت حفاری از اهداف آینده شرکت ملی حفاری ایران است که با مدیریت دانش می‌توانیم به آنها دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه در سال 58 شرکت ملی حفاری ایران در نقطه صفر بود، بیان داشت: در حال حاضر در تولید بسیاری از قطعات نقطه هفت رسیده‌ایم و در صنعت حفاری نیز بین نقطه چهار تا هفت قرار داریم و این نتیجه تلاش پرسنل شرکت ملی حفاری ایران است.

 *ایران به واسطه تحریم‌ها به استقلال کامل رسید

گلپایگانی به توانمندی کامل شرکت ملی حفاری ایران اشاره کرد و گفت: کمتر کشوری را در منطقه می‌توان یافت که در همه زمینه‌های حفاری توانمند باشد اما ایران به دلیل تحریم‌ها توانسته است استقلال کامل داشته باشد.

وی ادامه داد: فردا اولین گردهمایی توانمندی شرکت ملی حفاری در بومی سازی قطعات و فناوری‌های حفاری در اهواز برگزار می‌شود و در این زمینه نیاز است که صنایع کل کشور را به کار گرفت.

انتهای پیام/72011/ک 20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول