اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای:

بومی‌سازی بازی‌های رایانه‌ای بستری برای خلق حماسه است

دبیر اجرایی دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای گفت: تولید بازی‌های رایانه‌ای با محوریت تجاری‌سازی فعالیت‌های علمی پژوهشی مبنی بر تولید علم و ثروت علمی و دانشگاهی یکی دیگر از راهکارهای خلق حماسه اقتصادی است.

بومی‌سازی بازی‌های رایانه‌ای بستری برای خلق حماسه است

مهدی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به تهاجمات فرهنگی دنیای غرب به ویژه از طریق فضای رسانه‌ای در قالب بازی‌های رایانه‌ای ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی اظهار داشت: امروز طراحی و ساخت بازی‌های رایانه‌ای توسط دانشجویان و جوانان متعهد، غیرت‌مند و متخصص کشورمان نقش مؤثری و متقابلی با مبارزات فرهنگی دشمن در حوزه فناوری اطلاعات و دنیای رسانه است.

وی افزود: ساخت بازی‌های بومی متناسب با فرهنگ و عقاید اسلامی توسط کارشناسان بازی‌سازی در داخل علاوه بر این‌که مصداق خلق حماسه سیاسی در مبارزه با سیاست‌های ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی دشمن است می‌تواند با تجاری‌سازی و تولید در مرحله انبوه نیز گامی در راستای خلق حماسه اقتصادی باشد.

این مدیر گروه IT دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، مقابله به مثل با شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمنان در فضای بین‌المللی مجازی و عرصه رسانه به ویژه بازی‌های رایانه‌ای را یادآور شد و گفت: تولید بازی‌های رایانه‌ای زبان روز نسل جوان و تشویق آنها به مبارزه‌ای فرهنگی با دشمن است.

اسماعیلی افزود: تولید بازی‌های رایانه‌ای با محوریت تجاری‌سازی فعالیت‌های علمی پژوهشی مبنی بر تولید علم و ثروت علمی و دانشگاهی یکی دیگر از راهکارهای خلق حماسه اقتصادی در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری است.

وی در پایان با اشاره به تشکیل کمیته ناظران در دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای متذکر شد: نظارت بر تمام امور اجرایی مسابقه قبل از آغاز و در زمان برگزاری آن از قبیل ثبت نام، اسکان و پذیرش، کمیته داوران، سرویس‌دهی(امور فنی و امکانات آی تی)، پذیرایی، نحوه برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه از جمله مسئولیت‌های این کمیته است.

انتهای پیام/2406/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول