اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

تایید تعدادی از کاندیداها با حکم حکومتی بعید است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تایید تعداد دیگری از کاندیداها با حکم حکومتی بعید است و مطرح کردن چنین موضوعاتی درست نیست.

تایید تعدادی از کاندیداها با حکم حکومتی بعید است

آیت‌الله حسن ممدوحی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: شورای نگهبان متشکل از افراد مجتهد، عادل و حقوق‌دان است که تجارب بسیاری دارند.

ممدوحی تاکید کرد: در تمام دنیا موضوعی مانند شورای نگهبان با عناوین و ساختاری دیگر وجود دارد و افرادی که می‌خواهند رئیس جمهور شوند از فیلترهای مربوطه می‌گذرند.

وی با اشاره اینکه بررسی صلاحیت افراد کار عقلانی و منطقی است، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی، یک نظام قانون‌‌مند است و همه باید به قانون احترام بگذارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصمیمات شورای نگهبان را بر اساس قانون اعلام کرد.

ممدوحی خاطر نشان کرد: افرادی که نظر شورای نگهبان را می‌پذیرند، قانون‌گرا هستند و اگر فردی به قانون تمکین نکند، نشان می‌دهد قانون‌گرا نیست و جنین فردی صلاحیت رئیس جمهور شدن را ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تایید تعداد دیگری از کاندیداها با حکم حکومتی بعید است و اکنون وقت رقم زدن حماسه سیاسی است و مطرح کردن چنین موضوعاتی درست نیست.

ممدوحی با بیان اینکه نظرات شورای نگهبان قابل تقدیر است، بیان داشت: چهره‌هایی که انتخاب شده‌اند از تمام طیف‌ها هستند و این زمینه‌ساز حضور تمام سلیقه‌ها در انتخابات است.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول