اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

برگزاری مانور و رژه دریایی به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر

استاندار بوشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر مانور و رژه دریایی صبح روز سوم خرداد ماه در بوشهر برگزار شود.

برگزاری مانور و رژه دریایی به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست گرامیداشت فتح خرمشهر اظهار داشت: استان بوشهر استانی مرزی و دریایی است و مجموعه دستگاه‎هایی که به نوعی با دریا مرتبط هستند با هر نوع شناوری که در اختیار دارند برای برگزاری این مانور بزرگ مشارکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری مانور بسیج شهری در سراسر استان افزود: فرمانداران و دستگاه‎های اجرایی امکانات لازم را برای برگزاری ویژه برنامه‎های گرامیداشت حماسه سوم خرداد در استان در اختیار سپاه قرار دهند.

حسنوند ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا در سراسر استان با محوریت شهر بوشهر بعدازظهر دوم خرداد انجام می‏شود و مسئولیت این برنامه بر عهده فرمانداران با هماهنگی بنیاد شهید و نیروهای مسلح است و سایر دستگاه‎ها نیز باید در کنار آنها همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.

استاندار بوشهر همچنین بر تجلیل از ایثارگران و خانواده‎های شهدای سوم خرداد و فتح خرمشهر، برگزاری نمایشگاه عکس، کتاب، فیلم و تجهیزات نظامی، برگزاری همایش پیاده‎روی، مسابقه خاطره‏نویسی، مقاله‎نویسی و شعر و برگزاری شب خاطره تاکید کرد. 

وی یادآور شد: باید روحیه رزمندگی حماسی و بسیجی و آماده در همه عرصه‎ها در جامعه ایجاد کنیم و در این مناسبت باید از حضور فرماندهان سپاه و بسیج به منظور تبیین حماسه سوم خرداد بهره ببریم.

حسنوند گفت: برای برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد و ارتحال امام (ره) دستگاه‎های اجرایی و استانداری هیچ محدودیتی در مسایل مالی به ویژه در زمینه اعزام کاروان‏ها و برگزاری مراسم در استان ندارند.

وی اضافه کرد: اعزام کاروان‏ها به مرقد امام راحل (ره) در چهاردهم خرداد با هماهنگی بسیج و سپاه انجام می‏شود و در تهران نیز همایشی بین‎المللی در این زمینه برگزار می‏شود، اما نباید در استان و شهرستان‎ها از برگزاری مراسم ویژه این ایام غافل شویم.

استاندار بوشهر بیان کرد: در ارتباط با حماسه سوم خرداد نباید بگذریم با گذشت بیست و چند سال از دفاع مقدس اینگونه تلقی شود که حماسه‏ها نیز از جامعه رخت بربسته‎اند و ایثارگران دیگر جایی در جامعه ندارند و باید اینگونه مناسبت‎ها را هر بار پررنگ‎تر از قبل برگزار کنیم.

انتهای پیام/66007/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول