اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تویسرکان:

فتح خرمشهر یک فتح الهی بود/ پیروزی خرمشهر خط بطلانی بر افکار استکبار

معاون فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه فتح خرمشهر برای ما یک فتح الهی بود، گفت: آزاد‌سازی خرمشهر بر تمام خواب و خیال‌های باطل شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی خط بطلان کشید.

فتح خرمشهر یک فتح الهی بود/ پیروزی خرمشهر خط بطلانی بر افکار استکبار

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، یحیی‌ خورشید‌خانی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالروز آزاد‌سازی خرمشهر در محل فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: دفاع مقدس نماد هویت ملی و سندی پرافتخار از شجاعت، ایثارگری و مقاومت تمام‌عیار ملت غیور ایران اسلامی در راه صیانت از اصول و معیارهای اعتقادی و اسلامی خود بود.

وی با اشاره به اینکه جنگ عراق علیه ما آرایش نظامی دنیا علیه ایران اسلامی بود، افزود: اما ملت بزرگ ایران اسلامی با توکل بر خدا در یک همبستگی ملی و بسیج همگانی با تبعیت شورانگیز از ولایت، در میدان مبارزه با شیطان بزرگ و دشمنان اسلام و قرآن سرافراز بیرون آمد.

معاون فرماندار تویسرکان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از حماسه‌های عظیم ملی در جنگ ایران با عراق فتح خرمشهر بود، تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی درخشان و سرنوشت‌ساز در تاریخ دفاع مقدس مردم ایران است.

وی اذعان داشت: ملت ایران در عملیات بیت‌المقدس با توکل به خدا، مقاومت و ایستادگی همه‌جانبه توانست اقتدار انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یک شجره طیبه به دنیا ثابت کند.

خورشید‌خانی تأکید کرد: عملیات موفقیت‌آمیز بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر وضعیت و موقعیتی نوین در صحنه جنگ تحمیلی و معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر برای ما یک فتح الهی بود، تصریح کرد: آزاد‌سازی خرمشهر بر تمام افکار و خواب و خیال‌های باطل شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی خط بطلان کشید.

معاون فرماندار شهرستان تویسرکان افزود: خرمشهر به این راحتی‌ها بدست نیامد، بلکه خون‌های زیادی در این سرزمین مقدس هدیه تا خرمشهر آزاد شد.

وی تأکید کرد: به خاطر همین جانفشانی و گذشت مردم ایران‌زمین است که امروز هیچ قدرتی جرأت نزدیک شدن به ایران اسلامی را ندارد، چراکه آنها می‌دانند که مردم ما به خاطر اسلام و انقلاب از جان خود می‌گذرد.

خورشید‌خانی با بیان این نکته که پیروزی غرورآفرین عملیات بیت‌المقدس عرصه‌ نمایش ناکارآمدی قدرت‌های مادی در برابر قدرت ایمان، معنویت و ایثار بود، بیان کرد: مقاومت آگاهانه و اتحاد و همدلی مردم ما در هشت سال دفاع مقدس قدرت پوشالی آمریکا را دهم شکست و دین مبین اسلام را به سراسر جهان هدیه داد.

وی ابراز کرد: بازخوانی چگونگی روند حضور و ایستادگی ملت در مواجهه با دشمنان تا بن دندان مسلح و شکست مفتضحانه دشمنان اسلام و انقلاب در این نبرد باید به صورت‌های متفاوت با شکلی گویا و جذاب برای نسل‌های انقلاب روایت شود.

معاون فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه روایت مقاومت مردم در آزادسازی خرمشهر برای عموم مردم به نمایش گذاشته شود، اضافه کرد: جامعه امروز ما نیاز ضروری دارد که از حماسه‌سازی‌های حیات 34 سال انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف آگاه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: همه ما باید در این عرصه زمینه را برای حضوری با نشاط و مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم.

خورشید‌خانی، بصیرت و آگاه ‌بودن را در این زمان لازم دانست و تأکید کرد: همه ما باید با افزایش بصیرت دینی و سیاسی و اطاعت محض از فرامین رهبری وارد صحنه انتخابات شوند.

وی، وحدت کلمه در انتخابات را رمز ارتقای امنیت ملی و فراملی ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: همه تلاش کنیم هوشیار و بیدار در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم عمل کنیم، چراکه دشمن مترصد تفرقه‌افکنی در جامعه است.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول