اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

تجلیل از شهدای فتح خرمشهر تجلیل از همه شهدای دفاع مقدس است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: تجلیل از شهدای فتح خرمشهر تجلیل از همه شهدای دوران دفاع مقدس است زیرا این پیروزی فتح‌الفتوحی برای پیروزی‌های بعدی قرار گرفت.

تجلیل از شهدای فتح خرمشهر تجلیل از همه شهدای دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، محمد کاظم پورامینی افزود: ملت حماسه آفرین ایران اسلامی همواره در عرصه‌های دفاع از اسلام و انقلاب خوش درخشیده و پیروزی‌های بسیاری را در تاریخ به ثبت رسانده است.

وی ادامه داد: حماسه فتح خرمشهر حماسه بزرگ ملت در جنگی نابرابر در دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌ها، استقلال و تمامیت ارضی بود، پیروزی بزرگ ملت ایران در تاریخ جاویدان ماند و زمینه ساز پیروزی‌های بعدی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: حماسه سیاسی در فتح خرمشهر تبلور یافت و ملت همیشه بیدار ایران اسلامی با حضور گسترده در جبهه‌های حق علیه باطل در برابر دنیای استکبار ایستاد و در شرایطی نابرابر توانست با اراده‌های استوار و ایمانی راسخ و با فرمان ولایت فقیه دشمنان را به عقب براند و پیروزی عظیم را در خرمشهر بلکه در تمام ایران محقق سازد.

پورامینی تاکید کرد: این ملت با روحیه ایثار و شهادت‌طلبی همواره و در تمام سال‌های بعد از انقلاب حماسه آفرین بوده و هیچ گاه از اعتقادات و ارزش‌های دوران دفاع مقدس و راه شهدا فاصله نگرفته و این را با حضور همیشگی و دشمن‌شکن خود ثابت کرده است.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا طلایه‌داران این حماسه‌ها بوده‌اند و بار دیگر با فرمان ولایت فقیه و در پیروی از راه شهدا دشمنان اسلام و انقلاب را ناکام خواهند گذاشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: تجلیل از شهدای فتح خرمشهر تجلیل از همه شهدای دوران دفاع مقدس است زیرا این پیروزی فتح‌الفتوحی برای پیروزی‌های بعدی قرار گرفت. 

پورامینی ادامه داد: در راستای تبیین و تجلیل این فتح بزرگ و شهدای بزرگوار مراسم تجلیل از شهدای فتح خرمشهر روز سوم خرداد ساعت 18 در گلزار شهدای سوم خرداد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور باشکوه هر ساله خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهید‌پرور در این مراسم افزود: امسال نیز امید است با حضور پرشور مردم در مراسم بزرگداشت شهدای سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر ضمن تجلیل از شهدا زمینه ایجاد حماسه سیاسی فراهم شود.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول