اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

بدرقه شهدا توسط مادرانشان از معنوی‌ترین لحظات دوران دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: بدرقه شهدا توسط مادرانشان از بهترین، باصفاترین و معنوی‌ترین لحظات دوران دفاع مقدس بود.

بدرقه شهدا توسط مادرانشان از معنوی‌ترین لحظات دوران دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در یادواره شهدا و تجلیل از مادران شهدای بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: شهدا برای پاسداری از خاک کشور و ولایت جان خود را تقدیم نظام اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه مادران شهدا بهترین و عزیزترین بندگان خداوند متعال محسوب می‌شوند، افزود: حضرت زهرا (س) عنایت خاصی به مادران شهدا دارد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) از مدینه تا مزار شهدای احد برای زیارت شهدای احد می‌رفتند، افزود: حضرت زهرا (س) روزهای دوشنبه و پنچ‌شنبه به زیارت مزار شهدا می‌رفتند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) از تربت شهدا تسبیح درست کرده و ذکر می‌گفتند، افزود: نگهداشت یاد و خاطره شهدا از تاکیدات حضرت زهرا (س) بود.

کرمی با اشاره به اینکه از دیدگاه حضرت زهرا (س) بانوی که در خدمت امور خانواده و تربیت فرزندان باشد به خداوند متعال نزدیک‌تر است، یادآور شد: مادران شهدا فرزندانی را تربیت کردند که به فیض شهادت رسیدند.

وی پشتیانی از جبهه‌ها را از برنامه‌های حضرت زهرا (س) در دوران صدر اسلام عنوان کرد و گفت: حضرت زهرا (س) هیچ‌گاه از پشتیبانی از رزمندگان خسته نمی‌شدند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بدرقه شهدا توسط مادرانشان را از بهترین، با صفاترین و معنوی‌ترین لحظات دوران دفاع مقدس دانست و گفت: مادران با چهره گشاده و خوشحال فرزندان خود را بدرقه می‌کردند.

وی با بیان اینکه استقبال خانواده‌های شهدا از همسنگران شهدا یکی دیگر از لحظات شیرین دوران دفاع مقدس بود، افزود: خانواده‌های شهدا همواره با روی باز از رزمندگان استقبال می‌کردند.

کرمی ارتباط بین مادران و شهدا را عمیق و معنوی دانست و گفت: مادران شهدا همواره حضور جدی در پشتیبانی از دوران دفاع مقدس داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمنان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در برابر همه توطئه‌ها با مقاومت پیروز بوده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم طی 34 سال گذشته همواره در صحنه حضور داشته‌اند، خاطرنشان کرد: نصرت الهی همواره شامل حال مردم شده است.

وی بیداری اسلامی را حاصل مقاومت ملت ایران دانست و گفت: بیداری اسلامی به برکت جانفشانی‌های رزمندگان، خون پاک شهدا و ولایت به دست آمده است.

کرمی با محکوم کردن اقدامات سلفی‌ها در هتک حرمت به صحابه پیامبر گرامی اسلام تصریح کرد: هتک حرمت به صحابه پیامبر گرامی اسلام و قربانی کودکان توطئه دشمنان علیه شیعه است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص دوران دفاع مقدس تصریح کرد: باید این دوران به خوبی به نسل‌های جدید جامعه انتقال داده شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در صورت هر گونه تهدیدی از سوی دشمنان صلح امام حسن (ع) اتفاق نمی‌افتد.

وی مادران شهدا را نمونه‌ای از مادران شهدای صدر اسلام عنوان کرد و گفت: جایگاه مادران شهید در نظام اسلامی برجسته و ویژه است.

انتهای پیام/73003/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول