اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات:

نمایش خیابانی آزادسازی خرمشهر در محلات برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات از برگزاری نمایش خیابانی با موضوع آزادسازی خرمشهر در این شهرستان خبر داد.

نمایش خیابانی آزادسازی خرمشهر در محلات برگزار می‌شود

مهدی ملک‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نمایش در روز دوم خرداد‌ماه توسط گروه فرهنگی ـ هنری میقات ظهور در محل گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه سوم خردادماه نقطه عطفی در تاریخ اسلام و نماد مقاومت و پایمردی ملت غیور ایران است، تصریح کرد: پیروزی رزمندگان اسلام در خرمشهر در سایه ولایت‌پذیری و اعتقاد و ایمان به خداوند بود که توسط رزمندگان و ملت ایران رقم خورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات تأکید کرد: ملت ایران همواره در عرصه‌های دفاع از اسلام و انقلاب خوش درخشیده و پیروزی‌های بسیاری را در تاریخ به ثبت رسانده است که فتح خرمشهر مهم‌ترین و بزرگ‌ترین حماسه‌سازی آنان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بود.

ملک‌محمدی با بیان اینکه پیروزی رزمندگان اسلام در خرمشهر در سایه ولایت‌پذیری و اعتقاد و ایمان راسخ آنان به خداوند بود، اظهار داشت: سوم خردادماه نقطه عطف دفاع مقدس و کارنامه درخشان ایستادگی و مقاومت ایران در برابر متجاوزین و زورگویان تا دندان مسلح بود که به مدد خدای تعالی شکل گرفت.

وی با اشاره به اهمیت سوم خردادماه سالگرد آزادی خرمشهر عنوان کرد: عملیات بیت‌المقدس یکی از مهم‌ترین عملیات‌های کشور در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بود که این روز از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در تاریخ انقلاب برخوردار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات با اشاره به اینکه ولایت فقیه است که می‌تواند در نظام اسلامی حماسه‌های عظیمی را به‌وجود آورد، ادامه داد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و به‌ویژه در عملیات بیت‌المقدس رزمندگان اسلام به دلیل تبعیت از ولایت فقیه توانستند با دست خالی موفقیت بزرگی را کسب کرده و ثابت کنند که پیروی و تبعیت از ولایت فقیه می‌تواند در خلق حماسه‌های عظیم تأثیرگذار باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات گفت: سوم خردادماه سال 61 یادآور یکی از بزرگ‌ترین معجزات تاریخ انقلاب و ایران اسلامی است که در پرتو آن خرمشهر با امداد الهی و قدرت ایمان و تقوای رزمندگان اسلام آزاد شد و به عنوان حماسه‌ای جاودان در تاریخ ثبت شد.

وی تأکید کرد: این حرکت عظیم موجب پیدایش وضعیت نوینی در صحنه سیاسی و نظامی جنگ تحمیلی و تحولات آینده خاورمیانه شد و اسباب اضطراب و نگرانی آمریکا و قدرت‌های حامی رژیم بعثی را فراهم کرد.

ملک‌محمدی همچنین برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع هشت سال دفاع مقدس، برگزاری نشست شعر خوانی، نشست تخصصی هنر کودکان در سالن همایش ایستگاه گل و گیاهان زینتی و برگزاری نشست نقاشی در محل نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های این شهرستان به مناسبت سوم خردادماه عنوان کرد.

انتهای پیام/87004/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول