اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:

روند اجرای طرح پتروشیمی میاندوآب رضایت‌بخش نیست

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود گذشت چند سال از تصویب طرح پتروشیمی میاندوآب، تاکنون به جز فنس‌کشی اقدام دیگری در آن صورت نگرفته است.

روند اجرای طرح پتروشیمی میاندوآب رضایت‌بخش نیست

روح‌الله بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن ابراز تأسف از روند اجرایی پتروشیمی میاندوآب، تسریع در اتمام این طرح را در ارزآوری و اشتغال‌زایی جوانان بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی اعلام کرد: با وجود گذشت چند سال از تصویب طرح پتروشیمی میاندوآب و مدنظر قرار گرفتن آن در سفرهای ریاست جمهوری، تاکنون به جز فنس‌کشی اقدام دیگری در آن صورت نگرفته است.

بیگی گفت: در جلساتی که با رئیس بانک مرکزی داشتیم، قرار شد بانک سپه عاملیت این طرح را عهده‌دار شود تا در اولین فرصت عملیات اجرایی طرح نیز آغاز شود.

وی افزود: در جلساتی که هفته‌های پیشین با حضور نمایندگان مربوطه، استاندار آذربایجان غربی، وزیر نفت و رئیس بانک مرکزی برگزار شد، با وجود مخالفت بانک مرکزی به علت زیاد شدن تعهدات بانک سپه برای پروژه‌های پتروشیمی، در نهایت برای عدم وجود مشکلات چند عاملی بودن و بروکراسی‌ اداری مربوط به آن و به دنبال اعلام آمادگی بانک سپه برای قبول عاملیت این طرح، در نهایت با ضمانت وزیر نفت، بانک مرکزی با این امر موافقت کرد.

بیگی ادامه داد: امیدواریم با حل این مسئله، روند اجرایی این طرح با سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی به اهمیت پتروشیمی میاندوآب اشاره کرد و ادامه داد: بهره‌برداری از این طرح، علاوه بر اشتغال‌زایی برای جوانان منطقه، ارزآوری به کشور و به طور کلی در انتفاع کشور بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول