اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد

اختصاص 1000 هکتار زمین از منطقه ویژه پارس به صنایع پتروشیمی

مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اختصاص بیش از 1000 هکتار زمین از منطقه ویژه پارس به صنایع پتروشیمی خبر داد.

اختصاص 1000 هکتار زمین از منطقه ویژه پارس به صنایع پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی نفت و گاز پارس، مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: بیش از 1000 هکتار زمین از اراضی این منطقه به صنایع ملی پتروشیمی واگذار شده است.

حجت‌الله فریدونی افزود: 350 هکتار از 1000 هکتار زمین در نظر گرفته شده برای شرکت ملی پتروشیمی به صنایع میان دستی و باقی مانده آن به توسعه صنایع پایین دستی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه با احداث کریدور تاسیساتی در اراضی در نظر گرفته شده برای توسعه صنایع ملی پتروشیمی، در آینده‌ای نزدیک فراخوان برای سرمایه‌گذاران منتشر خواهد شد، گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنایع پایین دست از سوی صنایع ملی پتروشیمی به منطقه ویژه پارس ارائه شده است.

فریدونی با تاکید بر اینکه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، دارای پتانسیل مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، افزود: سرمایه‌گذاری در این منطقه بیش از 35 درصد سود خواهد داشت و در کمترین مدت، اصل سرمایه برگشت داده می‌شود.

مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به بازدید از منطقه ویژه پارس گفت: یکی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری این منطقه در بخش صنایع شیمیایی و پتروشیمی، تولید عایق‌های گرم و سرد قابل استفاده در صنایع گاز و پتروشیمی است که می‌تواند به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم انجام شود.

وی تولید لاستیک ESBR را از دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنایع شیمیایی و پتروشیمی خواند و تصریح کرد: تولید انواع کامپاندهای لاستیکی و پلاستیکی و همچنین تولید پروپلین از پروپان به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم از دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش است.

انتهای پیام/2451/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول