اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه تور دوچرخه‌سواری آذربایجان

تیم پتروشیمی در مشگین‌شهر اردو زد

تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی ایران برای حضور در رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور آذربایجان در مشگین‌شهر اردو زدند.

تیم پتروشیمی در مشگین‌شهر اردو زد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در آیین آغازین این اردو که عصر روز گذشته در دامنه کوه‌های سبلان در مشگین‌شهر برگزار شد، سرمربی تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی کشورمان گفت: ما خودمان را برای تور آذربایجان که امسال با نام تور ایران برگزار می‌شود، مهیا می‌کنیم تا همچون سال‌های گذشته در این مسابقات موفق عمل کنیم.

احد کاظمی تصریح کرد‌: تیم پتروشیمی کشورمان در قاره آسیا جزو تیم‌های مطرح است، به طوریکه در پنج سال اخیر همواره در ارزیابی‌های سالانه فدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا جزو تیم‌های تراز اول محسوب شده است.

وی افزود: ما به دلیل اینکه مشگین‌شهر مسیر کوهستانی متعدد و دامنه سبلان زیبایی دارد، اردوی خود را به مدت پنج روز در این شهر برگزار می‌کنیم تا دوچرخه‌سواران ما در یک تمرین فشرده بتوانند به مرز آمادگی برسند.

سرمربی تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد: امسال براساس اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، در تور دوچرخه‌سواری آذربایجان 20 تیم داخلی و خارجی حضور می‌یابند که اصلی‌ترین رقیب ما تیم‌هایی از اوکراین، لبنان و همچنین تیم‌هایی از هنگ‌کنگ است که به نظر می‌رسد رقابت‌های سخت و نفس‌گیری را خردادماه شاهد باشیم.

کاظمی اضافه کرد: ما این مسیر و منطقه را برای تمرینات انتخاب کردیم چرا که مسیر تبریز، مشگین‌شهر، قینرجه از مسیرهای فنی سنگینی است که دوچرخه‌سواران ما شش ساعت تمام این مسیر را رکاب زدند.

قادر میزبانی کاپیتان تیم پتروشیمی کشورمان نیز در مورد برگزاری اردوی مشگین‌شهر بیان کرد: ‌امیدواریم تیم دوچرخه‌سواری بتواند به مرز آمادگی کامل برسد.

حذف مسیر استان اردبیل از تور دوچرخه‌سواری آذربایجان

براساس شنیده‌ها مسیر استان اردبیل در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی تور دوچرخه‌سواری آذربایجان که امسال با نام تور ایران برگزار می‌شود، حذف شده است.

تور دوچرخه‌سواری آذربایجان یکی از بهترین تورهای آماتوری در جهان است که همه ساله در اردیبهشت و خرداد در آذربایجان برگزار می‌شود و از چهار سال گذشته با تلاش مسئولان، استان اردبیل در مسیر این تور قرار گرفت که معمولاً دو مسیر از مسیرهای شش‌گانه این دور در استان اردبیل برگزار می‌شود.

با حذف مسیر استان اردبیل از این تور با نظر مساعد مسئولان استان آذربایجان غربی مسیر ارومیه ـ خوی جایگزین مسیر اردبیل شده تا دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده به جای مسیر بستان‌آباد ـ اردبیل، مسیر ارومیه ـ خوی به مسافت 134 کیلومتر را رکاب بزنند.

اینکه چرا مسیر اردبیل از این تور حذف شده و مسیر ارومیه - خوی جایگزین آن شده سئوالی است که این روزها در محافل ورزشی مطرح بوده که امید می‌رود مسئولان در این زمینه پاسخگو باشند.

برپایی اردوی تیم ملی کبدی بانوان کشور در سرعین

اما تیم ملی کبدی بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات بین‌المللی کره جنوبی در سرعین اردو زده است.

ششمین اردوی این تیم از امروز به مدت چهار روز در شهر توریستی سرعین آغاز شده و بیش از 12 بازیکن در این اردو حضور دارند.

انتهای پیام/62007/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول