اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل خبر داد

اجرای طرح رحمت ویژه ماه مبارک رمضان

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل از اجرای طرح رحمت با هدف کنترل قیمت کالاهای اساسی و تامین ارزاق مردم در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

اجرای طرح رحمت ویژه ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی اظهار داشت: با اجرای این طرح بخش عظیمی از نیازمندی جامعه به ویژه به کالاهای اساسی برطرف شده و بستر مناسب برای خرید راحت مردم و دسترسی آسان به کالاهای اساسی فراهم می‌آید.

وی گفت: با آغاز اجرای طرح رحمت، کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از قبیل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن نباتی، قند و شکر و دیگر احتیاجات مردم توسط فروشگاه‌های منتخب از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، فرهنگیان و ... به صورت مستقیم عرضه خواهد شد.

وی بر تامین و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی مردم برای ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های ذیربط باید در خصوص تامین و توزیع هرچه بیشتر اقلام مورد نیاز و اساسی مردم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا مشکل خاصی در راستای ارایه خدمات مطلوب و تامین اقلام ضروری مردم به وجود نیاید.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل از دستگاه‌های متولی خواست تا با همکاری و همدلی یکدیگر از خروج نهاده‌های دامی از استان جلوگیری کرده و در این راستا نظارت و کنترل دقیق توام با برنامه‌ریزی صحیح داشته باشند و با رفع موانع و نابسامانی‌های موجود با افراد خاطی نیز در این زمینه برخورد قانونی به عمل آید.

عاملی برای حفاظت و صیانت از حقوق مردم بر لزوم تشدید نظارت بر شبکه توزیع آرد و خرید گندم تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های دخیل نظیر شرکت غله و خدمات بارزگانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص افزایش و بهبود کیفیت نان نظارت و کنترل دقیق از کارخانجات آردسازی و توزیع گندم و آرد به عمل آورند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز با تشریح عملکرد نظارت و بازرسی این سازمان در سال گذشته گفت: بازرسی 216 هزار و 758 مورد از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی، تشکیل 16 هزار و 856 پرونده تخلفاتی، ارسال پرونده متخلفان به ارزش بیش از 353 میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی از اقدامات این سازمان است.

ارژنگ عزیزی همچنین از ذخیره‌سازی بیش از 200 تن گوشت قرمز منجمد و 100 تن گوشت سفید، 2 هزار و 300 تن قند و شکر و 3 هزار تن برنج در استان خبر داد.

وی گفت: این کالاهای ذخیره شده در قالب طرح ضیافت با برگزاری نمایشگاه در بین مردم توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/62003/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول