اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور مطرح کرد

ثبات قیمت‌ها با اجرای طرح رحمت در کنگاور

فرماندار کنگاور گفت: اجرای طرح رحمت، بازار شهرستان کنگاور را به تعادل در عرضه و تقاضا و ثبات قیمت‌ها خواهد رساند.

ثبات قیمت‌ها با اجرای طرح رحمت در کنگاور

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، حشمت‌الله عزیزی ظهر امروز در جلسه تعزیرات حکومتی شهرستان کنگاور اظهار داشت: در طرح رحمت که دهه اول ماه رجب اجرا خواهد شد، کالاهایی که تقاضا برای آن در ماه مبارک رمضان افزایش خواهد یافت، به ‌میزان مورد نیاز و با قیمت مصوب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

عزیزی ادامه داد: در طرح رحمت به‌دنبال تحریک تقاضا در بازار نیستیم، بلکه سعی می‌کنیم بخش عرضه را تقویت کنیم تا مطالبه اساسی مردم که مربوط به مسئله عرضه و نظارت بر قیمت‌هاست، با مشکل روبه‌رو نشود.

فرماندار کنگاور با اشاره به اینکه این طرح با همکاری تعاونی‌های مصرف محلی و چندین فروشگاه در نقاط مختلف شهر اجرا خواهد شد، افزود: به‌موازات این طرح، طرح نظارت در مورد کالاهای مختلف انجام می‌پذیرد تا نقص‌های احتمالی برطرف شود و همچنین به شکایات و گزارش‌هایی که از بازار به‌دستمان می‌رسد متمرکز شویم.

عزیزی بازرسی‌های متعدد از واحدهای صنفی از ابتدای سال‌جاری تاکنون را عامل بازدارنده برای اخلال‌گران اقتصادی دانست.

فرماندار کنگاور اعلام کرد: از ابتدای فروردین ماه تاکنون، بیش از 300 پرونده برای واحدهای صنفی متخلف در تعزیرات حکومتی شهرستان کنگاور تشکیل شده و این واحدها به پرداخت بیش از 400 میلیون ریال جریمه محکوم شده‌اند.

عزیزی تصریح کرد: کشف بیش از پنجاه و دو هزار لیتر سوخت غیر مجاز، یک‌صد کیسه کود شیمیایی و سیصد و پنجاه هزار نخ انواع سیگارت خارجی از جمله کشفیات بازرسان صنعت، معدن و تجارت در 2 ماهه اول امسال بوده است.

انتهای پیام/2700/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول