اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهره گردشگری شورابیل متحول می‌شود

استقرار کشتی تفریحی 100 نفره در دریاچه شورابیل

برای اولین بار و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یک فروند کشتی تفریحی 100 نفره در محل دریاچه شورابیل مستقر می‌شود.

استقرار کشتی تفریحی 100 نفره در دریاچه شورابیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آرین پارسه کیش صبح امروز در جلسه بررسی استقرار این کشتی در شهرداری اردبیل، شورابیل را منطقه‌ای زیبا،‌ مستعد و رو به رشد توصیف کرد.

محمد غریب اظهار داشت: شرکت آرین پارسه کیش در زمینه سرمایه‌گذاری، ساخت و بهره‌برداری از اقامتگاه، هتل، احداث مجتمع‌های گردشگری - تفریحی و کلیه امور مرتبط با صنعت گردشگری فعال می‌باشد.

وی با اشاره به اقدام این شرکت برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در زمینه ساخت و بهره‌برداری از کشتی‌های تفریحی و رستوران دریایی بر روی آب‌های دریای خزر و جزیره کیش، خاطرنشان کرد: طی مطالعاتی که در طول چند سفر گذشته از دریاچه شورابیل و شناختی که از ظرفیت‌های این دریاچه در شهر اردبیل داشتیم، برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از کشتی تفریحی در دریاچه شورابیل مصمم شدیم لذا برای آغاز فعالیت‌هایمان در این منطقه به مطالعات اولیه‌ای در خصوص میزان ورود گردشگر به منطقه شورابیل نیاز داریم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آرین پارسه کیش ظرفیت کشتی تفریحی در نظر گرفته شده برای دریاچه شورابیل را 100 نفر عنوان کرد و در خصوص مشخصات کشتی تفریحی شورابیل گفت: این کشتی در دو طبقه به طول 20 متر و عرض هفت متر مجهز به آشپزخانه ساخته شده و به صورت رستوران دریایی طراحی شده و قابلیت برگزاری مراسم جشن‌ها و میهمانی‌ها را هم دارد.

غریب همچنین مساعدت و همکاری مسئولان شهر در راه‌اندازی کشتی تفریحی شورابیل و ایجاد اسکله را تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: راه‌اندازی این کشتی استارت اجرای کارهای بزرگ و سرمایه‌گذاری‌های آتی در این منطقه خواهد بود.

وی بیان داشت: در مراحل بعدی می‌توانیم کمپینگ‌های زیبا و مجهز در محدوده خدماتی این طرح را احداث کنیم و حتی در نظر داریم در فاز آخر یک‌سری مجموعه‌های اقامتی 30 الی 50 واحدی شناور بر روی آب را طراحی و اجرا کنیم که از طریق راهروهایی به هم متصل شوند و چنین مجموعه‌ای با محیطی آرام و زیبا می‌تواند به یکی از جاذبه‌های مهم دریاچه شورابیل تبدیل شود.    

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سلطانی عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صبا جهاد نیز در این جلسه از توافقات اولیه صورت گرفته جهت بهره‌برداری از کشتی تفریحی در منطقه نمونه گردشگری شورابیل خبر داد و گفت: در صورت همکاری مسئولان و شهرداری اردبیل در اجرای این طرح این شرکت آمادگی دارد در زمینه سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های مهمتر گردشگری در منطقه مشارکت کند.

انتهای پیام/62004/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول