اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد

حضور 25 کشتی‌گیر مازندرانی در انتخابی تیم ملی/ رضا یزدانی همچنان غایب

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از حضور 25 کشتی‌گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان خبر داد.

حضور 25 کشتی‌گیر مازندرانی در انتخابی تیم ملی/ رضا یزدانی همچنان غایب

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: از سوی کادر فنی فدراسیون، 78 کشتی‌گیر به اردوی تیم ملی دعوت شدند که 25 کشتی‌گیر از مازندران هستند.

وی با اشاره به نفرات دعوت شده این اردو ابراز داشت: کشتی‌گیرانی که در مسابقات مختلف المپیک، جهانی، آسیایی، برون‌مرزی و کشوری صاحب مقام شدند به این اردو فرا خوانده شدند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: مهران رضازاده و حسین رحمانی در وزن 55 کیلوگرم، مسعود اسماعیل پور، عباس‌دباغی، سید احمد محمدی، سینا امینی و عارف محمدزاده در 60 کیلوگرم، مهدی تقوی، میثم نصیری، صائب کلانتری و سبحان محمدزاده در 66 کیلوگرم، ایمان محمدیان، رضا افضلی، جعفر قاسمی، مصطفی یوسفی و عزت‌الله اکبری در 74 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در 84 کیلوگرم، اباذر اسلامی و حامد طالبی زرین کمر در 96 کیلوگرم و کمیل قاسمی، سیدساجد جلالی، جابر صادق‌زاده، خشایار دهستانی، جعفر شمس ناتری و مصطفی مظلومی در 120 کیلوگرم به عنوان 25 کشتی‌گیر مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.

قادری درباره غیبت رضا یزدانی کشتی‌گیر المپیکی کشورمان گفت: یزدانی پس از مصدومیت سنگین در المپیک 2012 لندن در حال حاضر دوران نقاهت را می‌گذراند و پس از آمادگی نسبی دوباره به اردو باز خواهد گشت.

وی در پایان با اشاره به برگزاری این اردو از 30 اردیبهشت با حضور کشتی‌گیران در تهران افزود: ملی‌پوشان برای شرکت در رقابت‌های جهانی بوداپست مجارستان آماده می‌شوند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول