اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل:

مسابقات کشتی استانی در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با هفته جوان و با همکاری شهرداری اردبیل مسابقات کشتی آزاد و فرنگی استانی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

مسابقات کشتی استانی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل صبح امروز در جلسه مشترک با شهردار و مسئولان مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و مسئولان هیئت کشتی اردبیل اظهار داشت: قرار است مسابقات کشتی با حضور تیم‌هایی از تمامی شهرستان‌های استان به میزبانی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) شهرداری اردبیل برگزار شود.

وی گفت: استاندار اردبیل نیز در خصوص برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در رده‌های سنی پایه تاکید داشت.

احد پازاج یادآور شد: بر همین اساس اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری شهرداری اردبیل این مسابقات را با کیفیت مناسب و با هدف استعدادیابی و تقویت کشتی در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان برگزار می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل بیان داشت: اداره ورزش و جوانان استان اردبیل قدردان حمایت‌های شهردار از ورزش و نیز فعالیت‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل است و همچنان نسبت به تداوم این فعالیت‌ها و حمایت‌ها تاکید دارد.

این مسئول عنوان کرد: توسعه ورزش در استان و برگزاری مسابقات ورزشی در سطح ملی و استانی موجب ترغیب و تشویق جوانان برای روی آوردن به این تفریح سالم می‌شود که ما در این زمینه تلاش‌های مضاعفی را برای توسعه و پیشرفت در این زمینه به کار می‌بندیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: باید برای استعدادیابی در ورزش تلاش‌های بیشتر صورت گیرد تا گسترش توانایی‌ها و موفقیت‌های ورزشکاران را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین صدیف بدری شهردار اردبیل از زیرسازی زمین خانه کشتی اردبیل و آماده‌سازی آن برای ایجاد زمین فوتبال محلی، زمین بسکتبال و والیبال خبر داد.

انتهای پیام/62005/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول