اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد ماهان:

لیگ کشتی فرنگی بد زمانی آغاز شد

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد ماهان گفت: لیگ کشتی فرنگی بد زمانی آغاز شد زیرا به حد نصاب کشیدن تیم‌های حاضر به طول انجامیده و فدراسیون نیز اصرار به برگزاری لیگ داشت.

لیگ کشتی فرنگی بد زمانی آغاز شد

فرهاد شیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: لیگ کشتی فرنگی بد زمانی آغاز شد زیرا به حد نصاب کشیدن تیم‌های حاضر به طول انجامیده و فدراسیون نیز اصرار به برگزاری لیگ داشت.

وی ادامه داد: لیگ کشتی آزاد در زمان بسیار خوبی برگزار شده و با برنامه‌ریزی مناسبی نیز همراه بود، اما زمان برگزاری لیگ کشتی فرنگی هم‌زمان با رویدادهای بین‌المللی مختلفی می‌باشد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد ماهان با اشاره به تصمیم فدراسیون برای برگزاری مسابقات دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی به صورت متمرکز بیان کرد: دور رفت مسابقات لیگ بسیار فرسایشی شده بود و تیم‌های شرکت کننده چاره‌ای به جز قبول برگزاری دور برگشت به صورت متمرکز نداشتند.

وی ادامه داد: تیم ملی چند رویداد را پیش رو داشته و باید هر چه سریع‌تر لیگ کشتی فرنگی به اتمام برسد تا کشتی گیران بتوانند در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کنند.

شیرانی با اشاره به صدرنشینی تیمش در دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: هر چند که نمی‌توان در ورزش پیش‌بینی کرد اما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا قهرمانی لیگ را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/63006/ط10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول