اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد

هلاکت یک شرور مسلح در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: یک شرور مسلح در شهرستان ایرانشهر به هلاکت رسید.

هلاکت یک شرور مسلح در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، علی ملکی‌آهنگران اظهار داشت: در پی اعلام اخباری مبنی بر اینکه تعدادی شرور مسلح در یکی از جاده‌های ایست و بازرسی فلکه قدیم چابهار پاتوق کرده و قصد سرقت دارند موارد برای اطمینان از صحت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: به دلیل اهمیت موضوع، تیمی به سرپرستی فرمانده انتظامی شهرستان برای شناسایی و بررسی صحت و سقم ماجرا به محل اعزام شد که موفق شدند با تحت نظر قرار دادن محل اعلامی چند فرد مسلح را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر بیان داشت: مأموران انتظامی به محض مشاهده این افراد مسلح برای دستگیری آنان وارد عمل شدند که اشرار مسلح نیز با سلاح‌هایی که در اختیار داشتند بر روی مأموران آتش گشودند.

ملکی‌آهنگران خاطرنشان کرد: افراد مسلح که بدون توجه به دستورات پلیس به تیراندازی خود ادامه می‌دادند با آتش پرحجم پلیس زمین‌گیر شده و چاره‌ای جز فرار نداشتند.

وی گفت: در این درگیری مسلحانه یکی از اشرار مسلح به هلاکت رسید و از وی یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر ادامه داد: با انگشت نگاری و در پی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این شرور معدوم به هویت «شهسوار.ح» در فروردین ماه سال 86 به اتهام سرقت مسلحانه روانه زندان شده بود.

ملکی‌آهنگران بیان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اشرار مسلح ادامه دارد و به زودی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/75002/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول