اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی زاهدان خبر داد

دستگیری 2 شرور مسلح در زاهدان

فرمانده انتظامی زاهدان گفت: دو شرور مسلح در شهرستان زاهدان شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری 2 شرور مسلح در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، غلامرضا جعفری اظهار داشت: مأموران کلانتری 16 فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقیف موتورسیکلت مأموران از راکب موتورسیکلت مدارک شناسایی فرد و وسیله نقلیه را خواستند که فرد مظنون فاقد هرگونه مدارک شناسایی از خود و وسیله نقلیه‌اش بود و به همین علت نیز اقدام به فرار کرد که در تعقیب و گریز پلیس در یک باب منزل به محاصره مأموران در آمد.

فرمانده انتظامی زاهدان بیان کرد: در این عملیات پلیسی، فرد مظنون با مأموران به صورت مسلحانه درگیر که با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

این مسئول ادامه داد: در این عملیات پلیسی یک قبضه سلاح کلت کمری حاوی 22 عدد فشنگ جنگی، یک دستگاه شوکر، یک تیغه چاقو و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر نیز عوامل کلانتری 12 انتظامی شهرستان زاهدان طی دریافت اخباری مبنی بر حضور یک سارق و زورگیر در محدوده خیابان مکران این شهرستان منطقه را مورد بررسی قرار داده و پس از شناسایی متهم اقدام به دستگیر وی کردند.

جعفری افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده این متهم یک قبضه سلاح کلت کمری که فاقد خشاب و گلوله بود کشف و ضبط شد که با توجه به همدست بودن سارق در یک فقره سرقت خودرو وی برای انجام بررسی‌های بیشتر و دستگیری همدستان احتمالیش به مراجع مربوطه تحویل داده شد.

این مسئول بیان داشت: طی عملیاتی دیگر نیز عوامل کلانتری 18 انتظامی شهرستان زاهدان در محدوده حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ که به طور بلاصاحب پارک شده بود مظنون و پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص شد این خودرو از سوی مراجع قضایی دستور توقیف دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در ادامه گفت: با انتقال خودرو به پارکینگ و پس از انجام بررسی‌های بیشتر مشخص شد سرنشینان این خودرو در شهرستان زابل اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده‌اند که با توجه به این اقدامات خودرو مورد بررسی بیشتر قرار گرفت.

وی در ادامه متذکر شد: پس از انجام بررسی‌های بیشتر عوامل موفق به کشف و ضبط یک فقره سلاح کلاش به همراه یک تیغه خشاب حاوی 16 فشنگ جنگی شدند که به طور ماهرانه‌ای زیر موتور خودرو جاسازی شده بود.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به شواهد و مدارک موجود بررسی‌های بیشتر پلیس برای شناسایی و دستگیری مالک خودرو همچنان ادامه دارد و با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول