اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج کارمندان:

ایران در شرایط بدر و خیبر است نه شعب ‌ابی‌طالب

رئیس بسیج کارمندان کشور گفت: ما در ایران در موقعیت بدر و خیبر هستیم نه به قول بعضی از افراد در محاصره شعب ابی‌طالب.

ایران در شرایط بدر و خیبر است نه شعب ‌ابی‌طالب

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد سراج ظهر امروز در مراسم گردهمایی نهضت روشنگری کارمندان بسیجی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ما باید وظیفه خود را در حال حاضر بشناسیم و با استفاده از معیارهایی که دین مبین اسلام، پیامبران، ائمه (ع) و بزرگان دینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری که برای ما مشخص کرده‌اند قوه تشخیص خود را بالا ببریم.

وی افزود: با استفاده از این بصیرت و آگاهی نباید در تمام عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی دچار سردرگمی و حیرانی شویم ما در ایران مشکلات مدیریتی و بی‌تدبیری داریم و در موقعیت بدر و خیبر هستیم نه به قول بعضی از افراد در محاصره شعب ابی‌طالب.

رئیس بسیج کارمندان کشور ادامه داد: در استان بسترهای زیادی است، ولی باید در سطح کلان سرمایه‌گذاری کنیم کشور ما با این همه استعدادهای فراوان و بکر و جوانان مستعد چه نیازی به آمریکا دارد و در صورت نیاز هم باید از تکنولوژی این چنین کشورها استفاده کرد نه فرهنگ و تمدن آنها.

در ادامه رئیس بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان نیز بیان داشت: جذب کارمندان بسیجی، تلاش برای ایجاد جامعه‌ای خدمتگزار، فرهنگ‌سازی در تکریم ارباب رجوع، کاهش آسیب‌های کارمندان در عرصه خدمتگزاری، همکاری ادارات در راستای رسالت سازمان‌ها، بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی در ادارات و سازمان‌ها و تعمیق و گسترش فرهنگ تفکر و اندیشه بسیج از جمله فعالیت‌های انجام شده در این سازمان است.

عباسعلی میری از افتتاح 20 پایگاه مقاومت در ادارات و سازمان‌ها در سال‌های 90 و 91 خبر داد و گفت:  برگزاری همایش عفاف و حجاب ویژه خواهران کارمند، بزرگداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری گردهمایی اخوت فرماندهان، برگزاری جلسات شورای تفکر و اندیشه بسیج کارمندان، اجرای برنامه‌های آموزشی پدافند غیر عامل، برگزاری برنامه‌های ورزشی و بزرگداشت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ایران از جمله برنامه‌های اجرایی سازمان بسیج کارمندان استان است که به همت بسیجیان، فرماندهان و مدیران کل انجام شده است.

وی اذعان داشت: 22 هزار از کارمندان بسیجی معادل 71 درصد کارمندان سطح استان در 9 حوزه و 230 پایگاه مقاومت وظیفه توسعه و تعمیق فرهنگ بسیج و همچنین 313 حلقه طرح صالحین با 140 مربی و 300 نفر حلقه‌های طرح صالحین بسیج کارمندان مأموریت سیرت‌افزایی و ولایت‌مداری را در جامعه کارمندان برعهده دارند.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول