اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان:

بسیج اجازه انشقاق در گفتمان اصولگرایان را نمی‌دهد

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: بسیج دانشجویی همواره مدافع اصولگرایی بوده و اجازه نمی‌دهد خدشه و انشقاق در این گفتمان راه پیدا کند.

بسیج اجازه انشقاق در گفتمان اصولگرایان را نمی‌دهد

محسن آنالویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به مرحله حساس تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و تمدید فرصت پنج روزه دوم برای این امر از سوی شورای محترم نگهبان، لزوم توجه به رای شورای محترم نگهبان در تایید صلاحیت‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است که همگان باید بدان توجه لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: چرا که شورای نگهبان به عنوان اصلی‌ترین مرجع، حرف اول و آخر را می‌زند و همان‌طور که همه نامزدها بر تمکین به قانون اشاره کرده‌اند باید به نظر شورای نگهبان تمکین کرده و احترام بگذارند البته این مسئله نباید مغفول بماند که عدم تایید صلاحیت افراد به این معنی نبوده و نیست که این فرد در هیچ زمینه‌ای صلاحیت ندارد.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان اضافه کرد: برای تصدی جایگاه مهم ریاست جمهوری برخی ملاک‌ها برایش احراز نشده است و می‌تواند در سایر زمینه‌ها خدمت کند البته عده‌ای می‌خواهند رد صلاحیت‌ها را به رهبری و نظام متوجه سازند و می‌گویند اگر فلانی که سابقه چندین ساله در نظام داشته و یا در مسئولیت‌های مختلف نظام فعالیت کرده و یا مشغول فعالیت است و به منظور عدم تایید نظام است که این صحبت‌ها بی پایه و اساس بوده و در راستای وارد کردن فشار به شورای نگهبان است.

وی تصریح کرد: البته اعضای این شورا با بررسی دقیق و موشکافانه نظر خود را اعلام کرده و هیچ شخص یا گروهی نمی‌تواند قانون را زیر پا بگذارد و اقدامات نامناسبی را شکل دهند و همان‌طور که حضرت آقا اشاره کردند؛ شاید قانون تمام و کمال اجرا نشود، اما بهتر از بی قانونی است همچنان که فتنه 88 به خاطر بی‌قانونی برخی افراد اتفاق افتاد.

آنالویی در ادامه افزود: بسیج دانشجویی به اصولگرایی به عنوان یک گفتمان ارزشمند نگریسته و در واقع آن را بازتعریف گفتمان انقلاب اسلامی می‌داند لذا اصولگرایی به مثابه چتری است که احزاب مختلف و گروه‌های سیاسی با سلایق متفاوت ذیل آن فعالیت می‌کنند.

وی در پایان اضافه کرد: بسیج به همین دلیل همواره مدافع اصولگرایی بوده و اجازه نمی‌دهد خدشه و انشقاقی در این گفتمان راه پیدا کند و در این دوره نیز باید اصولگرایان با حفظ وحدت و همدلی از اختلافات پرهیز کنند تا ضمن حفظ این گفتمان در فضای کشور، توطئه‌هایی را که دشمنان، فتنه‌گران و برخی از اصلاح‌طلبان دارند، خنثی شود.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول