اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی

1500 بسیجی از بهار به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: یک‌هزار و 500 نفر از بسیجیان شهرستان بهار در قالب 40 اتوبوس به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

1500 بسیجی از بهار به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حسن برزگر پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام بسیجیان به مرقد مطهر امام (ره) در شهرستان بهار گفت: امسال یک‌هزار و 500 نفر از بسیجیان شهرستان بهار در تاریخ‌های 13 و 14 خرداد در قالب 40 اتوبوس به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری، امام (ره) به اسلام و مسلمین قوت بخشید و این انقلاب با نام او در جهان شناخته شده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران به مسلمانان نشاط بخشید و اسلام را زنده کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: امروز در کشورهای اسلامی، نظام جمهوری اسلامی به آرزو و آرمان جوانان آزادیخواه و روشنفکر تبدیل شده است.

وی ادامه داد: امام (ره) ابعاد سیاسی و اجتماعی و حقایق فراموش شده اسلام را در سطح دنیای اسلام احیا کرد و ندای عدالت‌طلبی را به گوش جهانیان رساند.

وفاداری به آرمان‌های امام راحل در گرو عمل است

برزگر با بیان اینکه تردیدی در عشق و محبت ملت ایران به امام خمینی (ره) وجود ندارد، تأکید کرد: اگر امام را دوست داریم باید راه و مکتب ایشان را زنده نگه داریم و هدف ایشان را به عنوان هدف حقیقی و اصلی انقلاب قرار داده و به سمت آن حرکت کنیم چراکه معنی وفاداری این است که عیناً در همان هدف و خط حرکت کنیم و به بیراهه نرویم.

وی در ادامه به رهبری داهیانه و عالمانه رهبری اشاره کرد و افزود: به فضل الهی با زعامت و رهبری مقام معظم رهبری روز به روز سایه‌های شوم ظلمت کنار خواهد رفت همانگونه که شاهد تحقق پیش‌بینی‌های آن یگانه فرزانه عصر حاضر در به ثمر نشستن نهضت بیداری اسلامی در جهان اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در ادامه خواستار حضور هوشمندانه و حماسی مردم انقلابی و همیشه در صحنه برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا شد.

وی با اشاره به مراسم گرامیداشت امام (ره) و اعزام عزاداران و زائران حرم مطهر گفت: آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها و اندیشه‌های حضرت امام و رهبر انقلاب و تبیین اندیشه‌های استکبارستیزی، مردم‌محوری و عدالت‌طلبی حضرت امام و مقام معظم رهبری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام از اهداف برنامه‌های اندیشیده شده به شمار می‌رود.

برزگر در پایان خاطرنشان کرد: مردم بصیر انقلاب اسلامی همانند 34 سال گذشته با حضور حماسی خود در انتخابات 24 خرداد حماسه‌ای دیگری برای کشور ایران اسلامی رقم خواهند زد و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ایادی استکبار می‌زنند و ثابت خواهند کرد همیشه پشت سر رهبری خود این نهضت را تا ظهور امام عصر (عج) پشتیبانی و حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/89006/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول