اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن اسکواش فولاد ماهان:

تهران را بزنیم قهرمان می‌شویم

بازیکن اسکواش تیم فولاد ماهان گفت: در صورتی‌که در بازی آخرمان برابر تیم تهران موفق به شکست این تیم شویم قهرمان کشور می‌شویم.

تهران را بزنیم قهرمان می‌شویم

شمیم کیااحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پایان هفته جاری با تیم‌های اسکواش فارس و تهران باید بازی‌های خود را انجام دهیم و درصورتی‌که موفق به شکست این تیم‌ها شویم قهرمان رقابت‌های لیگ برتر اسکواش می‌شویم.

وی با بیان اینکه شانس بسیار زیادی برای کسب پیروزی برابر تیم فارس داریم اضافه کرد: رقیب اصلی ما برای قهرمانی تیم تهران است و بازی بسیار سختی مقابل این تیم داریم.

بازیکن اسکواش فولاد ماهان ادامه داد: وضعیت تیم بسیار خوب است و تمرینات خود را به طور مداوم انجام داده‌ایم و آماده دیدارهای پایانی خودمان هستیم.

وی با بیان اینکه شرایط باشگاه فولاد ماهان بسیار خوب است، افزود: نصف قرارداد خود را دریافت کرده‌ایم و با پایان بازی‌هایمان باقیمانده قرارداد خودمان را نیز دریافت می‌کنیم.

کیا احمدی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی اضافه کرد: قرار است در اردوی تیم ملی که از 25 خردادماه سال جاری تشکیل می‌شود حضور داشته باشیم و امیدوارم بتوانم در انتخاب نهایی تیم ملی نیز حضور داشته باشم.

وی گفت: در صورتی‌که باشگاه فولاد ماهان بازهم تمایل به همکاری با من را داشته باشد دوست دارم در این تیم بمانم.

انتهای پیام/63020/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول