اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت قایقرانی خراسان‌رضوی خبر داد

عزم تیم کاناپولوی بانوان خراسان‌رضوی برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر

سرپرست هیئت قایقرانی خراسان‌رضوی گفت: تیم کاناپولوی بانوان استان تمرینات منظم و فشرده خود را به منظور حضور قدرتمند در لیگ برتر کشور آغاز کرده است.

عزم تیم کاناپولوی بانوان خراسان‌رضوی برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مجید توکلی اظهار کرد: با توجه به قهرمانی تیم منتخب کاناپولوی بانوان خراسان‌رضوی در دوره گذشته لیگ برتر بانوان کشور، انتظارات از این تیم افزایش یافته است؛ از همین رو اعضای تیم با جدیت و تلاش بیشتری به تمرین می‌پردازند.

وی با اشاره به آغاز تمرینات تیم دوم کانوپولوی بانوان خراسان‌رضوی که سال گذشته موفق به کسب مقام نخست لیگ دسته اول کشور و جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور شد، گفت: در حال حاضر دو تیم قدرتمند در لیگ برتر داریم اما با توجه به مخالفت فدراسیون با حضور دو تیم از یک هیئت در این لیگ، یکی از تیم‌های کانوپولوی هیئت استان را به هیئت شهرستانی واگذار می‌کنیم.

سرپرست هیئت قایقرانی خراسان‌رضوی به حضور هشت تیم قدرتمند و منتخب در رقابت‌های لیگ برتر کاناپولوی بانوان کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر خراسان‌رضوی توانسته است در بخش کانوپولوی بانوان به قطب برتر کشور مبدل شود و پیکره تیم ملی کشور را تشکیل دهد از همین رو با شناخت ظرفیت کانوپولوی استان در صدد تقویت هر چه بیشتر تیم کانوپولوی آقایان نیز هستیم.

توکلی از روند رو به رشد تیم کانوپولوی آقایان که در لیگ دسته یک خبر داد و افزود: قصد داریم از سد چالیدره نیز به عنوان مکانی مناسب به منظور آمادگی بیشتر ورزشکاران خود بهره ببریم و با شرایط بهتری در لیگ دسته یک حاضر شویم.

وی از برگزاری مجمع هیئت قایقرانی به منظور تعیین مسئولان آن در هفته‌های آتی خبر داد و تصریح کرد: با برگزاری این مجمع ثبات کلی در هیئت حکمفرما می‌شود.

انتهای پیام/70004/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول