اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

257 کاندیدای شورای شهر همدان تأئید صلاحیت شدند/ 21 نفر انصراف دادند

فرماندار همدان گفت: از مجموع 289 کاندیدای شورای شهر ثبت‌نام شده در همدان، 257 نفر تأئید صلاحیت شدند و 11 نفر از رد صلاحیت‌شدگان خواستار بررسی مجدد پرونده خود هستند.

257 کاندیدای شورای شهر همدان تأئید صلاحیت شدند/ 21 نفر انصراف دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در نشست توجیهی داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در جمع کاندیداهای چهار شهر همدان، مریانج، جورقان و قهاوند اظهار کرد: از مجموع 289 کاندیدای ثبت نام شده در همدان، 250 آقا و 39 نفر خانم بودند که در پایان بررسی پرونده‌های کاندیداها، 221 آقا و 36 خانم تأئید صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه 11 نفر از ثبت‌نام کنندگان خواستار بررسی مجدد پرونده‌های خود هستند، افزود: در مجموع 21 نفر از ثبت نام‌کنندگان انصراف داده‌اند که از این تعداد 18 نفر آقا و سه نفر خانم را شامل می‌شود.

فرماندار همدان بیان داشت: نتایج اعتراضات به پرونده‌ها تا 11 خرداد ماه اعلام می‌شود و 12 خرداد ماه نتیجه نهایی تأئید صلاحیت‌ها مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همزمانی دو انتخابات ما را مجبور به ایجاد کمیته آموزش کرد، افزود: کمیته آموزش در ساعت‌های متعددی از نمایندگان فرماندار تا خادمان مساجد که شعبه اخذ رأی هستند، آموزش‌هایی را ارائه می‌دهند تا همه به وظایف خود به طور مطلوب عمل کنند.

قهرمانی‌مطلق مدت تبلیغات شوراها را هفت روز عنوان کرد و افزود: تبلیغات اعضای شورای شهر از 16 خرداد تا ساعت 24 روز 22 خرداد ماه ادامه دارد.

وی خطاب به کاندیداهایی که به شکل ائتلافی و یا تلفیقی تبلیغات خواهند داشت، بیان داشت: این ستادها باید سعی کنند، با بکارگیری دقت بیشتری در تبلیغات وارد حاشیه‌ها نشوند چرا که گاهی حواشی اصل کار را تحت شعاع قرار می‌دهد.

فرماندار همدان با تأکید بر اینکه فرمانداری همدان از صدر تا ذیل بر بی‌طرفی در انتخابات اصرار دارد، خاطرنشان کرد: اگر یک مورد اقدام جانبدارانه در فرمانداری همدان مشاهده شود، برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در سطح شهر همدان، 195 صندوق اخذ رأی ثابت و 13 صندوق سیار را تعریف کرده‌ایم و در این راستا صندوق‌ها به گونه‌ای طراحی شده که بتواند دسترسی لازم را داشته باشد.

قهرمانی‌مطلق در خصوص نصب بنرها و تصاویر تبلیغاتی کاندیداها در محل شعبات اخذ رأی نیز بیان داشت: اگر عکس کاندیدایی در کنار شعب انتخاباتی نصب شده باشد، بر اساس قانون مجبور به امحاء آثار تبلیغاتی هستیم و در این راستا تقاضامندیم که همه در مدار قانون حرکت کنند.

وی در پایان به همه عوامل ممنوع در تبلیغات کاندیداها اشاره کرد و گفت: با همکاری شهرداری همدان، 60 نقطه به طول 12 متر برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول