اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شاهین شهر در گفت و گو با فارس:

99 درصد مصوبات شورای اسلامی شاهین شهر اجرایی شده است

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین با اشاره به اینکه 99 درصد مصوبات شورای شهر شاهین شهر در دوره‌ سوم اجرایی شده است، گفت: خروجی هر جلسه یک مصوبه بوده است.

99 درصد مصوبات شورای اسلامی شاهین شهر اجرایی شده است

بهرام عمویی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: هدف از به وجود آمدن شوراها تسریع و سرعت بخشیدن در انجام امور خدماتی، بهداشتی، درمانی، عمرانی و آبادانی شهری بوده است.

وی با اشاره به توانمندی شوراها اضافه کرد: در گذشته شهرداری‌ها از مشکلات شهری اطلاعات جزئی داشتند، اما به وجود آمدن شوراها در شهر و روستاها سبب شد که این نهاد مردمی به کمک شهرداری برای ساختن شهر و روستا بشتابند.

رئیس شورای شهر شاهین شهر ادامه داد: امروزه اگر یک طرح کارشناسی شده توسط مردم در اختیار شوراها قرار گیرد این طرح بعد از یک زمان کوتاه و بر اساس یک مصوبه برای اجرا شدن در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد که اجرای آن الزامی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 99 درصد مصوبات شورای شهر شاهین شهر در دوره‌ی سوم اجرایی شده است، گفت: شورای شهر شاهین شهر در دوره‌ سوم در هفته دو جلسه علنی با حضور اکثریت اعضا داشته‌ که در خروجی هر جلسه یک مصوبه برای اجرا داشتیم.

عمومی با بیان رضایت‌مندی مردم از نحوی عملکرد شوراها تاکید کرد: اعضای شوراها باید از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشند تا بتوانند سلایق را شناسی و نسبت به پاسخگویی به پیشبرد آنها اقدام کنند.

عمویی با اشاره به نام‌گذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: مردم حماسه ساز ایران در انتخابات دور چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا با دقت و اطلاعات کافی کاندیدای مورد نظر را انتخاب کنند.

انتهای پیام/63023/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول