اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-83

تایید صلاحیت 53 داوطلب شورای شهر نکا

فرماندار نکا گفت: تمامی 53 دواطلب شورای شهر این شهرستان تایید صلاحیت شدند.

تایید صلاحیت 53 داوطلب شورای شهر نکا

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار کرد: تمامی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام انتخابات در شهرستان نکا برای برگزاری انتخابات پرشور و شعور آماده و مهیا است.

وی افزود: انتخابات عرصه نمایش اقتدار ملی ملت ایران به تمام جهانیان است و حماسه‌ای دیگر در خرداد ماه سال جاری توسط ملت همیشه در صحنه خلق خواهد شد.

فرماندار نکا ادامه داد: در انتخابات 92 مردم عزیز ایران حماسه دیگری رقم می‌زنند تا برگ زرینی در کارنامه درخشان مردم ایران ثبت شود.

رجبی خاطرنشان کرد: جلسات هیئت‌های اجرایی شهرستان نیز به‌طور منظم در حال برگزاری است و در آن در خصوص برنامه‌ریزی هرچه بهتر تبادل نظر می‌شود.

وی افزود: در زمینه بصیرت‌افزایی و ایجاد شور انتخاباتی نیز جلسات و نشست‌های مختلفی با گروه‌های مختلف مردمی در حال برگزاری است.

فرماندار نکا گفت: تصریح کرد: از 16 خرداد تبلیغات کاندیداها به مدت هفت روز انجام می‌شود و روز 23 خرداد ممنوعیت تبلیغات است و 24 خرداد نیز انتخابات برگزار می‌شود.

رجبی گفت: برگزاری سخنرانی برای دانش‌آموزان و برگزاری نشست‌های مختلف بصیرت‌افزایی در زمینه انتخاب اصلح از دیگر برنامه‌های انجام شده در راستای برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای شهر و دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

وی همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و تایید صلاحیت کاندیداها ادامه داد: شورای نگهبان در کشور ما فصل‌الخطاب محسوب می‌شود بنابراین بهتر است تا زمان اعلام تایید صلاحیت‌ها از اظهارنظر درباره این مسئله پرهیز کرده و این موضوع را به شورای نگهبان واگذار کنیم.

انتهای پیام/86002/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول