اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار حمیدیه در گفتگو با فارس خبر داد

تایید صلاحیت 22 داوطلب شورای شهر حمیدیه

فرماندار حمیدیه گفت: 22 دواطلب شورای شهر این شهرستان تایید صلاحیت شدند.

تایید صلاحیت 22 داوطلب شورای شهر حمیدیه

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حمیدیه اظهار کرد: تمامی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام انتخابات در شهرستان تازه تاسیس حمیدیه انجام شده است.

وی افزود: جلسات هیئت‌های اجرایی شهرستان نیز به‌طور منظم در حال برگزاری است و در آن در خصوص برنامه‌ریزی هرچه بهتر تبادل نظر می‌شود.

فرماندار حمیدیه ادامه داد: برای شورای شهر حمیدیه در مجموع 29 نفر ثبت‌نام انجام دادند که هفت نفر رد صلاحیت شده و 22 نفر تایید شدند.

فیوضی تصریح کرد: افراد رد صلاحیت شده نیز اعتراض خود را اعلام و منتظر بررسی و اعلام نظر نهایی از سوی هیئت نظارت استان هستند.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات شهرهای تازه تاسیس از جمله حمیدیه در زمینه کمبود امکانات لازم برای برگزاری انتخابات از جمله کامپیوتر و خودرو است.

فرماندار حمیدیه خاطرنشان‌کرد: البته در صحبت‌هایی که با معاون سیاسی استانداری خوزستان انجام شد قول‌های مساعدی برای تامین این امکانات مورد نیاز داده شد.

وی افزود: در زمینه بصیرت‌افزایی و ایجاد شور انتخاباتی نیز جلسات و نشست‌های مختلفی با سران عشایر شهرستان برگزار کردیم.

فیوضی گفت: برگزاری سخنرانی برای دانش‌آموزان و برگزاری نشست‌های مختلف بصیرت‌افزایی در زمینه انتخاب اصلح از دیگر برنامه‌های انجام شده در راستای برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای شهر و دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول