اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا:

مردم با انتخاب اصلح خود را در پیشبرد اهداف نظام سهیم می‌دانند

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا گفت: اکنون نیز مردم همیشه در صحنه و انقلابی با انتخاب اصلح، خود را در پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران سهیم می‌دانند.

مردم با انتخاب اصلح خود را در پیشبرد اهداف نظام سهیم می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان بوشهر،  حجت‌الاسلام و المسلمین محمد بهشتی‌پور در جمع کارکنان انتظامی استان بوشهر گفت: یکی از رازهای موفقیت و تداوم انقلاب، مردمی بودن آن است زیرا مردم انقلاب را از خود می‌دانند پس با جان و دل از آن در برابر هر طوفانی محافظت می‌کنند.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی دارای چندین نوع گفتمان بود، که گفتمان انقلابی زبان مشترک همه مسلمانان جهان شده است.

بهشتی‌پور افزود: همدلی، همراهی، اتحاد و پیروی از ولایت فقیه همیشه و در همه حال زمینه ساز موفقیت ملت ایران اسلامی در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی در جهان شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون نیز مردم همیشه در صحنه و انقلابی با انتخاب اصلح، خود را در پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران سهیم می‌دانند.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: امروز تمامی ملت‌های اسلامی جهان که در بند و اسارت حکومت‌های غیر اسلامی هستند با الگو پذیری از انقلاب اسلامی ایران خواهان فروپاشی حکومت‌های غیر اسلامی حاکم بر ملت خود شده‌اند و گفتمان انقلابی راه نجات خود می‌دانند.

بهشتی‌پور با تاکید بر تزکیه نفس، ماه رجب را بهترین ماه‌ها برای تمرین تزکیه نفس دانست و بیان کرد: برای تقرب به درگاه خداوند عالم باید از ماه رجب پله به پله راه تقرب و نزدیکی را پیموده تا در شعبان، رمضان و ایام حج به اوج برسانیم و در محرم تکمیل کنیم.

انتهای پیام/66006/و/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول