اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان:

گزارشات رشوه در حوزه استانداری با جدیت بررسی می‌شود

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: گزارشات در خصوص رشوه در حوزه زیرمجموعه استانداری با جدیت بررسی می‌شود.

گزارشات رشوه در حوزه استانداری با جدیت بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان،‌ محمدعلی نوبخت در چهاردهمین جلسه کارگروه پیشگیری و مبارزه با رشوه استان گلستان تشکیل این کارگروه را زیرمجموعه کمیسیون تحول اداری و کمیته تکریم ارباب رجوع و سلامت اداری اعلام کرد، اظهار داشت: صندوق‌هایی در واحدهای زیرمجموعه استانداری از قبیل فرمانداری، بخشداری و شهرداری‌ها برای دریافت گزراش‌های مردمی نصب و بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از حوزه‌های مذکور به عمل آمد.

وی اذعان داشت: تکریم ارباب رجوع و سلامت اداری موضوع گام‌های شش و 10 برنامه‌های ده‌گانه تحول اداری است که امیدواریم برای خدمت صادقانه به مردم عزیزمان این برنامه‌ها به بهترین شکل جامه عمل بپوشد و شاهد پویایی و پیشرفت هرچه بیشتر نظام اداری و سربلندی مملکت و نظام اسلامیمان باشیم.

دبیر کارگروه پیشگیری و مبارزه با رشوه استانداری گلستان همچنین گزارشی در خصوص فعالیت‌های کارگروه مذکور ارائه کرد و گفت: صندوق‌هایی در واحدهای زیرمجموعه استانداری از قبیل فرمانداری، بخشداری و شهرداری‌ها برای دریافت گزراش‌های مردمی نصب و بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از حوزه‌های مذکور به عمل آمد.

نوبخت ادامه داد: گزارش‌های واصله مورد بررسی دقیق قرار گرفته بنا به ضرورت در کارگروه مطرح و در صورت محرز شدن تخلف به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع شد.

انتهای پیام/2307/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول