اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام پیام صلح و دوستی و اعتلای نام خلیج فارس

جوان‌ترین موتورسوار کشور وارد ایلام شد

جوان‌ترین موتورسوار با اعلام پیام صلح و دوستی و اعتلای نام خلیج فارس وارد استان ایلام شد.

جوان‌ترین موتورسوار کشور وارد ایلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، علیرضا عسگری موتورسوار تهرانی امروز با شعار صلح و دوستی با هدف رساندن پیام وحدت و همدلی بین اقوام ایرانی و اعتلای نام خلیج فارس وارد استان شد.

علیرضا عسگری در بدو ورود به استان ایلام اظهار داشت: از دهم بهمن ماه سال گذشته با هدف اعلام پیام صلح و دوستی و اعتلای نام «خلیج فارس» به مناسبت دهه فجر و هفته وحدت، حرکت خود را از تهران آغاز کردم.

وی افزود: با گذر از استان‌های تهران، قم، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، اصفهان، مرکزی، همدان، لرستان، خوزستان و طی مسیر مرزی جنوب شرق ایران و گذر از آبهای نیلگون خلیج فارس به استان زیبا و چهار فصل ایلام رسیدم.

این ایرانگرد ادامه داد: فردا نیز عازم استان کرمانشاه بوده و به دنبال گذر از استان‌های کردستان، زنجان، آذربایجان‌غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، گلستان، خراسان شمالی و رضوی، سمنان و نهایتاً به تهران می‌روم.

عسگری گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشادت‌های شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس و همگامی دولت عدالت‌محور امنیت در تمام مرزهای کشور برقرار است.

انتهای پیام/2246/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول